گل‌محمدی: پیش‌بینی این بازی سنگین را داشتیم/ تاوارس: کمیته داوران برای پرسپولیس جبران کرد!



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش‌بینی چنین بازی سنگینی را مقابل نفت آبادان داشتیم.

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان که با برد ۲ بر یک تیمش همراه بود، اظهارکرد: ابتدا درگذشت بلاژویچ را تسلیت می‌گویم. همچنین نباید خوی را در شرایط طاقت‌فرسای آنجا فراموش کنیم و هموطنان ما نیاز به کمک‌های زیادی دارند و باید تمرکزمان را بگذاریم تا این عزیزان مشکل خاصی نداشته باشند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: بازی برای ما از نظر نتیجه و نوع بازی خوب بود. بازی بسیار سنگینی بود و پیش‌بینی چنین بازی‌ای را داشتم. نفت واقعا تیمی است که تمام حریفان خود را به دردسر می اندازد و تحت فشار می گذارد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نفت خیلی پیشرفت کرده و بازی کردن مقابل بازیکنان تکنیکی در خط حمله کار سختی است. ما غافلگیر شدیم و حریف به گل رسید. در ادامه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و تیمی است که باید در لیگ برتر بماند. شرایط آنها سخت است اما این توانایی را دارند که حتی تا میانه‌های جدول خود را بالا بکشند.

 

او در پاسخ به این سؤال که به  نظر می‌رسید در ۲۰ دقیقه پایانی پرسپولیس عقب کشیده بود، خاطرنشان کرد: بخشی از این کار طبیعی است زیرا تیم حریف می‌خواهد جبران کند. البته ما بخشی از بازی را با پرس از عقب شروع کردیم و حریف را مجبور کردیم در زمین خودش بلند بازی کند و این کار را برای ما راحت‌تر کرده بود. در ادامه نیز یک مهاجم کم کردیم و به دفاع اضافه کردیم اما در مجموع در همان دقایقی که شما می‌گویید ما موقعیت خاصی به حریف ندادیم و توانستیم بازی را خیلی خوب کنترل کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا بازی‌های پرسپولیس بعد از دیدارهای استقلال و سپاهان است؟ گفت: باید توازن بین رقبا برقرار و مشخص باشد. همچنین بازی‌های آینده‌مان به صورتی است که باید ۹ روز بازی نکنیم و بعد از آن فشردگی زیادی برای بازی‌ها وجود دارد که این خیلی به ضرر پرسپولیس است. البته نامه هم زده‌ایم و صحبت هم کرده‌ایم ولی متأسفانه کار خودشان را می‌کنند. من به مدیر باشگاه گفته‌ام ولی متأسفانه برنامه‌ریزی به صورتی است که اصلاً شرایط پرسپولیس را در نظر نگرفته‌اند و فقط خواسته‌اند برنامه تیم‌های دیگر را تنظیم کنند و این اجحاف بزرگی در حق ماست. از آقای سهیل مهدی می‌خواهم نسبت به این مساله ورود کند.

 

گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم. من بعد از بازی در اهواز نتوانستم جواد نکونام را ببینم زیرا او اخراج شده بود و روی سکوها بود. برای تیم جواد و فولاد خوزستان به ویژه در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت دارم. به هر حال نکاتی بود که باید حتماً به او می‌گفتم و خودش در جریان است. اگر عذرخواهی هم کرده باشم چیزی از من کم نمی‌شود. هر جا کاری کرده باشم قطعاً عذرخواهی می‌کنم اما در آن بازی همه دیدند شرایط به چه صورتی پیش رفت و چه اتفاقاتی افتاد. من نمی‌خواهم به جزئیات توجه کنم. نکونام از مربیان خوب ماست و احتیاج به حمایت دارد.

  

تاوارس: ما تیم‌تر بودیم/ کمیته داوران برای پرسپولیس جبران کرد!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر می‌کنم رییس کمیته داوران بر اساس قولی که به پرسپولیس داده بود، در این بازی برای آنها جبران کرد.

 

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

به گزارش ایسنا، ادسون تاوارس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس که با شکست ۲ بر یک نفت همراه بود، اظهار کرد: روز گذشته در نشست خبری قبل از بازی در خصوص صحبت رییس کمیته داوران که گفته بود یک پنالتی به پرسپولیس بدهکاریم صحبت کردیم و فکر می کنم بر اساس قولی که به پرسپولیس داده بودند در این بازی جبران کردند.

 

وی ادامه داد: من معمولا خیلی درباره اشتباهات داوری صحبت نمی کنم اما چهارمین بار است که تصمیمات داوری علیه ما گرفته می شود. جدا از این مشکل، باید به بازیکنانم تبریک بگویم زیرا در طول هفته متفاوت تمرین کرده بودیم. البته امروز طیبی را به علت سرماخوردگی یک ساعت قبل از بازی از دست دادیم و قنبری هم در نیمه اول مصدوم شد. به دلیل همین مشکلاتی که برای ما پیش می آید ناچار هستیم جای برخی بازیکنان را در بازی تغییر دهیم و به همین خاطر به بازیکنانم که با وجود تمام سختی‌ها بسیار خوب بودند، تبریک می گویم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما نسبت به پرسپولیس تیم‌تر بودیم. فوتبالی که  آنها بازی می کردند این بود که توپ را از خط دفاع می‌گرفتند و بعد در ارسال بلند برای مهاجم ۲ متری خود می فرستادند و او هم برای نفر بعد می فرستاد که این فوتبال نیست. ممکن است پرسپولیس با این شیوه قهرمان شود اما فوتبال مدرن به این شکل نیست.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا صنعت نفت آبادان در ترکیب خود نیاز به دگرگونی دارد و اگر قرار است تیم ببازد چرا از بازیکنان جوان استفاده نمی‌کنید؟ عنوان کرد: اینکه ما فقط جوانانمان را بازی بدهیم و بگوییم آن‌ها را بازی داده‌ایم، به این صورت نیست. جوان باید بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد. تنها جوانی که نتوانستیم از او استفاده کنیم احمد شریعت بود. حتی تیم امیدهای ما با وجود بسیاری از جوانان در لیگ برتر امیدها به عنوان پنجمی کارشان را به پایان رساندند.

 

تاوارس در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد بازیکنان با تجربه روند کندی به تیم نفت آبادان داده‌اند، عنوان کرد: با شما موافقم اما امروز ترکیب تیم ما تغییر داشت و این ترکیب را تغییر دادم. سه بازیکن ما امروز مصدوم بودند. ممی‌زاده خوب بازی کرد اما او را تعویض کردم و شاید اشتباه کردم ولی با توجه به اینکه در خط حمله به گل‌زن نیاز داشتیم تغییراتی ایجاد کردم. حسن بیت‌سعید فقط دو روز با ما تمرین کرد، آن هم به خاطر اینکه مصدوم بود. ریکانی هم به خاطر عمل جراحی که داشت پنج، شش ماه از مسابقات دور بود و زمانی که بازیکن بعد از بهبودی به تمرینات برمی‌گردد باید به مرور به ترکیب اضافه شود. ما در پست ریکانی بازیکن نداریم و باید بازیکن جذب می‌کردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که موافقید به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند و آیا با توجه به اینکه در ابتدای صحبت‌هایتان گفتید چهار هفته از داوری متضرر شده‌اید، دست‌هایی پشت پرده است که نفت نتیجه نگیرد؟ خاطرنشان کرد: در جواب سؤال اول باید بگویم بله و در جواب سؤال دوم  شما باید بگویم خیر.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------