منصوریان: خدابه تیم یکدست استقلال نگاه ویژه دارد/وضعیت یک بازیکن خطرناک است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برتری تیمش برابر ذوب آهن گفت: خوشحالم که توانستیم برابر تیم بزرگ ذوب آهن به برتری برسیم.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۲ بر صفر عصر پنجشنبه تیمش برابر ذوب آهن گفت: باید خدا را شکر کنیم که نگاه ویژه ای به این تیم یکدست و جوان دارد. خوشحالم در بازی با یک تیم مقتدر پیروز شدیم. این دیدار به مراتب سخت‌تر از بازی با السد و پرسپولیس بود.

 

علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: پیش از بازی به بازیکنانم گفته بودم که برد مقابل پرسپولیس را مقابل ذوب‌آهن خراب نکنید. امیدوارم بتوانیم به همین مسیر ادامه دهیم. فراموش نکنیم که بعد از بازی با پرسپولیس فقط ریکاوری کردیم، اما خدا را شکر می‌کنم که با شکست ذوب‌آهن به حرکت‌مان به سمت بالای جدول ادامه دادیم.

 

منصوریان درباره مصدومیت مجتبی حقدوست و فرشید اسماعیلی خاطر نشان کرد: وضعیت حقدوست نگران‌کننده شد. چرخش پای او باعث آسیب‌دیدگی مچ پایش شد و امیدوارم اتفاقی برای وی رخ نداده باشد. وضعیت اسماعیلی خطرناک نیست و در دو روز آینده باز می‌گردد. زمانی که سه روز سه روز بازی می‌کنید، باید امیدوار باشید که بازیکنان مصدوم نشود. این موضوع پیغام من به کسانی است که اعتقاد به ترکیب ثابت داشتند.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:  ما در لیگ قهرمانان آسیا زیر لوای پرچمی به رنگ ایرانیم و امیدوارم هر چهار تیم ایرانی موفق باشند.

 

منصوریان افزود: مهدی رجب‌زاده زمانی خطرناک است که قاسم حدادی‌فر بازی کند، زمانی که حدادی‌فر به زمین آمد، جابر انصاری را به زمین فرستادیم. حدادی‌فر حرفه‌ای است و می‌تواند دست به کارهایی بزند که بازیکنان ما نتوانند کارایی لازم را داشته باشند. مهدی‌پور هم روزگار خوبی را با ذوب‌آهن می‌گذراند و باید فاصله او و رجب‌زاده را از بین می‌بردیم. خط دفاع ذوب‌آهن سعی می‌کرد فضای پشت سرش را به ما بدهد و به همین خاطر به یک گل راضی بودیم. دو تیم در مجموع خوب بازی کرده و باید بگوییم تیم قابل احترامی را شکست دادیم.

 

وی درباره وضعیت روزبه چشمی گفت: مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد. در محرومیت استقلال از نقل‌وانتقالات مشخص نشده که آیا تا قبل از دوم فوریه محروم هستیم یا پس از آن هم امکان ثبت بازیکن را نداریم. برای چشمی ناراحت هستیم، چون او در تمرینات از بعضی از بازیکنان هم آماده‌تر بود، اما نمی‌توانستیم ریسک کنیم. به همین خاطر نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم. چند وقت پیش در فدراسیون فوتبال عنوان کردم که همه باید دست به دست هم دهیم. ما در حوزه بین‌الملل ضعیف هستیم و برای تقویت این حوزه به فدراسیون پیشنهاد دادم تا یک سیستم آنلاینی برای همه حوزه‌ها میان باشگاه‌ها و روابط بین‌الملل فدراسیون داشته باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: حقوق بازیکنان و مربی به تمسخر گرفته می‌شود، در حالی که فیفا آن را جدی می‌گیرد. در ایران بنده و دیگر مربیان مرجعی نداریم که اگر حقوق‌مان داده نشده، پیگیر باشیم. منتظر رأی اسماعیل حسن‌زاده هستم تا با همان سرعتی که برای سیدجلال حسینی، مهدی رحمتی و کامیابی‌نیا عمل کرد، برای جریان بدهی‌های نفت نیز عمل کند. من  پیگیر حق بازیکنان پرسپولیس در نفت هم هستم.

 

منصوریان در مورد داوری بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: در حوزه داوری دخالت نمی‌کنم. قول داده‌ام که در حوزه داوری دخالت نکنم. آنها ما را نقد نمی‌کنند و ما هم داوران را نقد نمی‌کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------