«مسی» آزاد شد



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار جدید
«لیونل مسی» ستاره آرژانتینی بارسلونا اکنون می‌تواند به‌راحتی با سایر باشگاه مذاکره کرده و برای آینده خود تصمیم‌گیری کند.

به گزارش ایرنا؛ طبق قانون اتحادیه فوتبال اروپا، بازیکنانی که تنها ۶ ماه به پایان قراردادشان با باشگاهی باقی مانده باشد بدون مشکل می‌توانند با سایر باشگاه‌ها مذاکره کرده و برای آینده خود تصمیم‌گیری کنند.

 

از امروز (جمعه) لیونل مسی تنها ۶ ماه دیگر با کاتالان‌ها قرارداد خواهد داشت و به‌همین دلیل دیگر مشکلات ابتدای فصل را ندارد.

 

او به دلیل اختلاف شدید با سران باشگاه بارسلونا در نظر داشت تا از این تیم جدا شود اما قانون اجازه این اتفاق را ندارد و بهترین بازیکن جهان در بارسلونا باقی ماند. این اتفاق موجب استعفای مدیران باشگاه شد.

 

هرچند وی اخیرا در مصاحبه‌های اعلام کرد که تصمیم‌گیری برای آینده‌اش را به پایان فصل موکول کرده اما از اکنون باشگاه‌های منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن که شرایط مالی بسیار خوبی دارند برای خرید ستاره آرژانتینی دور خیز کرده‌اند.

 

با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند که مسی یک‌فصل دیگر در بارسلونا باقی خواهد ماند و سپس برای ادامه دوران حرفه‌ای خود راهی آمریکا خواهد شد تا در اینتر میامی بازی کند.

 

اکنون هواداران بارسلونا نگران آینده بهترین بازیکن تاریخ کاتالان‌ها هستند. هرچند بنظر می‌رسد آینده او به انتخابات ریاست باشگاه بستگی دارد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------