لئو مسی ششمین کفش طلای خود را دریافت کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
ستاره آرژانتینی بارسلونا به ششمین کفش طلای خود دست یافت.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی طی مراسمی در بارسلون اسپانیا، ششمین کفش طلای خود را دریافت کرد.

 

او تنها بازیکن تاریخ است که 6 کفش طلا کسب کرده است.

 

مسی امسال در ۳۴ بازی ۳۶ گل زد تا با ۳ گل اختلاف نسبت به امباپه بهترین گلزن سال شود. امسال برای یازدهمین سال پیاپی این جایزه به یک بازیکن از لالیگا اهدا  می‌شود که مسی برای سومین سال متوالی برنده شده است. قبل از برنده شدن‌های پیاپی توسط بازیکنان لالیگایی، کریستیانو رونالدو در فصل ۲۰۰۷/۰۸ توانسته بود با به ثمر رساندن ۳۱ گل با پیراهن منچستر برنده این جایزه شود.

 

مسی حالا پس از هوگو سانچز که با ۳۱ سال و ۱۱ ماه و ۲۵ روز در سال ۱۹۹۰ کفش طلا را به خانه برده بود، دومین بازیکن مسن برنده کفش طلاست.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

مسی پس از دریافت ششمین کفش طلا: قهرمانی در لالیگا مهمترین موضوع است

مسی پس از دریافت این جایزه گفت: از تمام حاضران در مراسم، از جمله خانواده‌ام تشکر می‌کنم. همچنین سوارس و آلبا که برای کسب این جایزه خیلی به من کمک کردند. بدون کمک هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستم به این عنوان برسم و این جایزه را به آنها تقدیم می‌کنم.

 

وی در مورد هدفش در این فصل به همراه آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا تصریح کرد: مشخصاً لیگ قهرمانان اروپا عنوانی ویژه است و هر سال می‌خواهیم این جام را بالای سر ببریم، اما لالیگا مهمترین عنوان محسوب می‌شود. مسابقاتی که باعث می‌شود در بقیه رقابت‌ها هم خوب باشید. اگر شما در لیگ و جام حذفی بازی نکنید، نمی‌توانید در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی داشته باشید. ما در بارسلونا همیشه از لیگ قهرمانان اروپا نام می‌بریم، اما لیگ و جام حذفی را فراموش نمی‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------