آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

افشاگری رویانیان درباره پیشنهاد یک داور به پرسپولیس/داور بازی گفته بود بیایید در خیابان فلان آدرس 60 میلیون تومان به من بدهید تا...



پرسپولیس,پول دادن به داوران

افشاگری رویانیان درباره پیشنهاد یک داور به پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقایان! معلوم است در پشت صحنه فوتبال چه می گذرد؟

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اشتباه داور بازی پرسپولیس با سپاهان گفت این چه اشتباهاتی است که علیه پرسپولیس رخ می دهد.

 

در دقایق ابتدایی بازی به بازیکن ما فن کمر می‌زنند اما پنالتی به ضرر پرسپولیس اعلام می شود و تیم ما را 10 نفره می‌کنند. من حتی قصد دادن پاداش به بازیکنان پرسپولیس به خاطر اینکه 10 نفره گل نخوردند داشتم.

 

چرا می آیند و قبل از بازی بنر نصب می کنند که باید به داور احترام گذاشت. این اتفاقات وقتی با اشتباه محرز داور همراه می شود هزار و یک ابهام و علامت سوال به وجود می آید که یعنی چه؟ در پشت صحنه فوتبال چه می گذرد.

 

من حق دارم به این اتفاقات مشکوک باشم باید محرومیت داور بازی به طور شفاف اعلام شود. پنهان کاری نداریم در غیر این صورت بنده هیچ مسئولیتی نمی‌پذیرم و به همه پرسپولیسی‌ها اعلام می‌کنم که انتظار قهرمانی از پرسپولیس نداشته باشند.

 

این همان داوری است که در داربی فصل گذشته سه پنالتی پرسپولیس را به گفته سه کارشناس داوری نگرفت. اشتباه تا چه حد؟! مگر هواداران ما تا کی باید صبوری کنند؟! ما چگونه باید پاسخگوی آنها باشیم؟!

رویانیان در پایان گفت: نامی از داوری نمی‌برم اما فصل گذشته قبل از یک بازی حساس ساعت 10 صبح داور بازی گفته بود بیایید در خیابان فلان آدرس 60 میلیون تومان به من بدهید تا بازی را به نفع شما تمام کنم‌، فوتبال ما این است که می بینید.

 

این مثال را زدم تا خیلی ها که از پشت پرده فوتبال آگاه نیستند آگاه شوند، بیش از این چیزی نمی‌گویم همین مثال کافی است.

 

چیزی نمانده بود که این اتفاق رخ دهد که بنده مطلع شدم و جلوی چنین فاجعه ای را گرفتم. چرا باید چنین باشد من به داوران شریف کشورمان که سالم کار می کنند و همه فشارها را تحمل می نمایند تعظیم می کنم و احترام می گذارم اما برخی مسائلی وجود دارد که خیلی ها از آن آگاه هستند و می خواهند چشم های خود را به روی واقعیت ها ببندند تا فوتبال با همین حالت پیش برود. چرا؟! تا کی باید این اتفاقات رخ دهد؟

ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------