آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

دایی: ۲ بار مایلی‌کهن را محکوم کردم/ مایلی‌کهن: پرسپولیس علی‌اصغری بازی کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

برای دوم شدن به در بسته خوردیم/ نگرانی‌هایمان را نمی‌توانیم علنی کنیم
دایی: ۲ بار مایلی‌کهن را محکوم کردم/ باید در ۱۰ دقیقه اول ۳ گل می‌زدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو بار مایلی‌کهن را محکوم کردم و نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد از این کارهایش دست بردارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: در این بازی خیلی خوب ظاهر شدیم و به هیچ عنوان مستحق مساوی نبودیم و بیشتر از انگشتان دست‌مان موقعیت گلزنی داشتیم اما گل نزدیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آنها خیلی زحمت کشیدند.

 

دوست نداشتیم این بازی مساوی شود. خوب فوتبال بازی کردیم. نیمه دوم به جز دو صحنه حریف موقعیتی نداشت و بازی در کل در اختیار ما بود و اگر توپ‌های‌مان گل می‌شد در 10 دقیقه اول سه ـ چهار گل می‌زدیم و ممنون هواداران خوب‌مان هستم که در طول بازی ما را حمایت کردند. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم.

وی در مورد صحبت‌های محمد مایلی‌کهن در روز گذشته، گفت: نباید ظاهر آدم ها را ببینیم. باطن آدم‌ها مشخص است. من دو بار در دادگاه او را محکوم کردم. مرتبه دوم چون فوتبالی بود در رسانه‌ها مطرح نکردم و نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد دست از این کارها بردارد. شاید خیلی‌ها حرف من را بخوانند اما کسی حرف او را نمی‌خواند. حرفی که به ایشان ربطی ندارد می‌زند و بعد می‌گوید اخلاق‌گرا هستم. امروز هم اتفاق خاصی رخ نداد و مردم قم هم میزبانی‌شان بهتر از قبل بود و از آنها تشکر می‌کنم. مایلی کهن در ظاهر اخلاق گرا است، اما ظاهر را نباید ببینیم. حرف هایی که او دیروز زده ربطی به او نداشته و دیدید امروز چطور وارد زمین شد.

وی در مورد بازی گفت: از جناح چپ یک اشتباه را چندبار تکرار کردیم و همیشه وقتی این اشتباه را مرتکب شوی گل می‌خوری. تیم‌هایی که دفاع می‌کنند بازی با آنها سخت است و متاسفانه موقعیت‌ها را راحت از دست می‌دهیم و باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم.

دایی در مورد 12 موقعیت گلزنی پرسپولیس در این بازی و اینکه هر مربی قبل از بازی می‌گوید امیدوارم داور تحت تاثیر دایی قرار نگیرد، گفت: ما نگران خیلی چیزها هستیم. متاسفانه نگرانی‌هایمان را نمی‌توانیم علنی بگوییم و من نمی‌دانم چه بگویم. در مورد چنین مسایلی جو درست می‌کنند برای ما. خودتان می‌بینید چه سوت‌هایی برای ما زده می‌شود و اگر در همان 10 دقیقه اول سه گل می‌زدیم این اتفاق رخ نمی‌داد و خودمان این مشکلات را باید برطرف می کردیم. ما مشکلات‌مان را در فوتبال داریم و باید از سوی فدراسیون حل شود و اگر حل نشود چنین مسایلی هست اما مثل اینکه دوست ندارند چنین چیزهایی حل شود. در هر قشری از جامعه یک سری مسایل هست و ما کارهای‌مان را کرده‌ایم و بقیه دست کسان دیگری است که مسایل را حل کنند.

وی ادامه داد: در برخی مسابقات پنالتی داشتیم و گل نزدیم و در برخی بازی‌ها هم گل زدیم و در بازی با فجر سپاسی هم بازی جوانمردانه را رعایت کردیم.

دایی در مورد اینکه اگر پیروز می‌شدید به رده دوم صعود می‌کردید، گفت: بازیکنان ما با عزم و اراده می‌خواستند پیروز شوند و هر کاری کردیم به در بسته خوردیم و برخی وقت‌ها اینجوری است و توپ حتی به تیر دروازه هم خورد اما گل نشد.

هکتار هکتار زمین دارند، چقدر مالیات می‌دهند؟
مایلی‌کهن: پرسپولیس علی‌اصغری بازی کرد/ اسم کارچاق‌کن‌ها را گذاشته‌اند نماینده!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: فوتبالی که پرسپولیس ارائه کرد، به سمت دهه ۶۰ می‌رفت که علی‌اصغری بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مایلی‌کهن پس از تساوی یک بر یک صبا مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: لطفا صحبت‌هایم را ضبط کنید. چمنی که در ورزشگاه قم است بعد از ورزشگاه آزادی بهترین است و خوب است به این بنده‌ خدا که زمین چمن را آماده نگه داشته پاداش بدهند. جایی که آب هست زمین‌شان خوب نیست و خیلی جاها زمین چمن مصنوعی دارند. ما در شروع بازی امروز خوب نبودیم و من هرچه دارم از خدا، مادرم و پرسپولیس دارم. خوب بازی را شروع کردند ولی ما گل فوق العاده زیبایی زدیم.

وی ادامه داد: ما گفتیم سانترها تیز و کوتاه باشد، خط دفاع پرسپولیس بسیار قوی است. تعویض‌هایی که انجام دادند نوری، نوروزی بودند و فوتبالی که ارائه کردند علی‌اصغری بود، مثل دهه 60! گل مساوی را خوردیم اما درود به شرف بازیکنانم.

وی در مورد درگیری‌اش با علی دایی، گفت: در همه بازی‌ها کاری می‌کند که همه چیز تحت تاثیر خودش باشد. آیا لزومی دارد اعتراض کند؟ ما بچه نیستیم. متاسفانه ببینید چه بلایی آقایان سر محسن قهرمانی آوردند. اصل قضیه این است که پای یک بدنساز در میان است و حالا می‌خواهند همه چیز را تحت تاثیر قرار بدهند. فوتبال جنگ نیست.

مایلی‌کهن تصریح کرد: تعدادی کارچاق کن دارند که اگر لازم باشد این مسایل را می‌گویم که حتی برخی آنها از ماوراءالطبیعه استفاده می‌کنند. هکتار هکتار زمین گرفته‌اند و باز هم می‌گویند طلبکاریم و بالای 300 میلیون به کسی دادند که دست چپ و راستش را نمی‌شناسد. در این سال‌ها مرور کنید چه کسی بیشترین اعتراض را داشت. 11 هفته از روی نیمکت تکان نخوردم؛ مگر داوری به ضرر ما نبوده است؟ کار چاق کن آقایان می‌آمد همه چیز را درست می‌کرد که اسمشان را نماینده می‌گذارند! ببینید کار چاق کن‌ها چقدر درآمد دارند و چقدر مالیات می‌دهند؟

وی افزود: 5 میلیارد و 100 میلیون تومان قرارداد آقایان است اما می‌خواهند همه را له کنند. چند نفر را زیر پای خود را له کرده‌اند و تازه می‌گویند عفو عمومی بدهید و هر کسی خطاکار بوده باید با او برخورد شود. من در یازده هفته یکبار هم در مورد داوری حرف نزدم، به نظر شما ما میزبان بودیم؟ امروز آمدند که جریان داوری را به نفع خودشان تمام کنند.

سرمربی صبا در مورد اظهارات دایی که او به همه چیز ورود می‌کند، گفت: من مرد و مردانه حرف‌هایم را زده‌ام و یک کلمه حرف را هم اینطرف و آنطرف نکرده‌ام اما ایشان گفته من این حرف‌ها را نزده‌ام. تو می‌خواهی به همه چیز ورود کنی، من پرسپولیسی‌ام که از پرسپولیس شکایت کرده‌ام؟ برخی بچه‌ها به نان شب خود محتاج بودند اما از پرسپولیس شکایت نکردند و این آقایان همه چیز را در پول می‌بینند و ان‌شاءلله وضعشان بهتر هم بشود. می‌گویند خانه هزار و 100 متری داری ناراحت می‌شوی و یا ماشین خوب داری ناراحت می‌شوی، مگر به آدم بگویند دارایی داری، باید ناراحت بشود.

وی ادامه داد: همه مرا می‌شناسند، چه حملاتی به من شد، چه می‌شود وقتی می‌بازند همه چیز را می‌گویند و من کی این مسایل را عنوان کردم. من شش سال پیش این مسایل را گفتم اما آقایان وقتی می‌بازند این حرف‌ها را می‌زنند.

مایلی کهن اظهار داشت: فاصله استادیوم با مرکز شهر دور است هوادار نمی‌آید الان حسینی بازیکن 19 ساله قمی بازی می‌کند چرا هواداران نمی‌آیند؟ الان فوتسال در مرکز شهر است ولی ما اگر 25 نفرمان هم از قم باشد که درست نیست، چون فوتبال فرامرزی است مثل بارسا و آرسنال یک نفر در این تیم‌ها از کشورشان هستند؟ این بازی‌ها باید در مرکز شهر برگزار شود و رفت و آمدها آسان باشد تا مردم راحت بازی را ببیند.

وی در مورد اینکه شما ناظر بازی نیستید چرا به سمت دایی حمله کردید، بعد از این اتفاق هم داوری به سود شما بود، گفت: شما از کجا هستید؟ من درباره حرف شما حرفی ندارم و این تشخیص من بود. من به مربی پرسپولیس حمله کردم؟ شما حرف نزن (به خبرنگاری که از تهران آمده است) سوال شما کاملا اشتباه بود من به کسی حمله نکردم فیلم‌ها را ببینید. چه کسی به ارکان فوتبال حمله می‌کند. گفتید داور سوت‌های 50 درصدی را به نفع ما زد و در همه جا جانبدارانه حرف می‌زنید و خدا پدرتان را بیامرزد که نگفتید 60 به 40 است و در همه جا 50 به 50 به سود میزبان سوت می‌زنید و اگر دقت کنید در ورزشگاه آزادی چنین اتفاقی می‌افتد. در آن صحنه آقایان حمله‌شان به داوری به خاطر آن باخت نبود زمینه‌سازی برای بازی‌های بعدی بود. چه موردی بود که در این صحنه بازی دایی به داور اعتراض کرد و 5 صحنه که به نفع ما بود به ضرر ما سوت زدند. اینها می‌خواهند یک قهرمانی دیگر به وجود بیاورند که من گفتم مورد دیگری ندارد.

مایلی‌کهن در مورد اینکه در روز گذشته گفتید امیدوارم داور تحت تاثیر نباشد و از روز گذشته ورود کردید، شما در این برهه باید کمک کنید فساد حل شود اگر فسادی دیده‌اید و شما هم خیلی‌ها را له کرده‌اید و چرا می‌گویید 300 میلیون به کسی داده‌اند که دست چپ و راستش را نمی‌شناسد.

 

گفت: شما به بیراهه می‌روید و اسم افشین قطبی را می‌آورید. من روزی در مورد قطبی حرف زدم که گفت من دیوانه بودم که به ایران آمدم و من هم گفتم آقای قطبی شما دیوانه عاقل مات کن بودید که یکباره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شدید.

 

30 سال در ایران نبودی و حتی گذرنامه هم نداشتی و آمدی و پول را گرفتی و رفتی و من هم نباید یکسری حرف‌ها را می‌زدم و اگر استنباطم این بود که آقایان می‌خواهند فساد از بین برود من هم کمک می‌کردم اما آقایان به دنبال منافع خودشان هستند چطور آن روز که قهرمانی پنالتی گرفت و حتی یک بچه هم می‌گفت پنالتی نبود این حرف‌ها را نمی‌زدند و نمی‌گفتند قهرمانی اینطور یا آنطور است

 

من خسته شده‌ام اینقدر دادگاه رفتم و یک شعبه در دادگاه به نامم خورده بود اما یکی از آقایان ارتباطی داشته که از گذشته بوده است که به عنوان حمایت از پاک بودن بوده است، کدام اراده برای از بین بردن تبانی در کشور وجود دارد؟ تبانی فقط در فوتبال است؟ در دادگستری نیست؟ این مسایل در شهرداری و آموزش و پرورش و کلانتری نیست؟ آدم شریف زیاد داریم. این همه پول و هکتار هکتار زمین دارند، چقدر مالیات می‌دهند؟

در این لحظه مایلی‌کهن برگه‌ای رو کرد و گفت: من در سال 87-88 مؤدی نمونه مالیاتی شدم اما با وجود اینکه آقایان مالیات به خاطر کار چاق‌کن‌ها ندادند می‌گویند مؤدی نمونه مالیاتی هستند. من از چیزی نمی‌ترسم اما آقایان می‌خواهند همه چیز را له کنند.

سرمربی صبا در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که قبل از بازی بهتر نبود به سمت دایی می‌رفتید و بزرگواری می‌کردید، گفت: من از این کارها زیاد کرده‌ام. مگر باقری آمد طرف من؟ شاید دلیل خاص خودش را دارد. من با کریم مشکلی نداشتم و ایشان دلیل خاص خودش را داشت اما افرادی که فوتبال را فقط برای خودشان می‌‌خواهند طبیعی است. نمی‌خواستم دوستی ظاهرمآبانه داشته باشم و دیگر این کار را نخواهم کرد.

وی ادامه داد: زحمت را آنهایی کشیدند که به سمت نیمکت تیم مقابل رفتند و وقتی تیم‌شان گل زد طوری پریدند که هوا سوراخ شد. آنهایی که هر چه دارند از پرسپولیس است و بعد رفتند و از این تیم شکایت کردند پرسپولیسی هستند نه من!

سرمربی صبا در مورد تشکر از او بابت میدان دادن به یک بازیکن 19 ساله، گفت: اگر بازیکنی مایل باشد و تمایل به حضور داشته باشد از خدایم است بیاید. اما توان نداریم، بازیکن را به صرف اسم نمی‌آورم و پای همه قضایا هستم و به غیر از حسینی 19 ساله روزبه چشمی هم 19 سال داشت و بازیکن 21 ساله هم داشتیم اما این مسایل دلیل نمی شود که با امکاناتی که داریم بخواهیم کار غیرعادی انجام بدهیم. دیروز هم 20 درصد از پول بازیکنان را دادیم./فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------