آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نکونام: می‌دانستیم پرسپولیس روی توپ‌های بلند خطرناک است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم نساجی می‌گوید هر دو گلی که تیمش مقابل پرسپولیس دریافت کرده، روی ارسال‌های بلند بوده است.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر، بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس، درنشست خبری، گفت: به نظرم تیم ما خوب بازی کرد. می‌دانستیم روی توپ‌های بلند، پرسپولیس خطرناک است. ما دو گل از همین ناحیه خوردیم. در کل عملکرد تیم ما خوب است. یک سری اتفاقات افتاد که دست به دست هم داد تا ما شکست بخوریم.

 

او در مورد اعتراضاتش به داوری هم گفت: من حس نمی‌کردم داوری علیه ما است. در صحنه اخراج یک کارت الکی به بازیکن ما دادند. در این صحنه داور نمی‌خواست بازیکن ما را اخراج کند اما داور چهارم به او گفت تا بازیکن ما اخراج شود. این مشکل را در بازی با تراکتورسازی هم داشتیم و ما متاسفانه به داوری اعتراض نکردیم. داوری او خوب بود اما در صحنه اخراج قطعا اشتباه کرد. در صحنه پنالتی ما، باید به بازیکن آنها کارت می‌داد اما داور چهارم این موضوع را به او نگفت. بالاخره باید یک سری اتفاقات بیافتد تا همه خوشحال باشیم.

 

سرمربی نساجی درباره اتفاقات پایانی بازی اضافه کرد: بازیکنان ما در حال بحث بودند و من هم به تیم حریف گفتم بازیکنانشان را به رختکن ببرند تا مشکلی پیش نیاید.

 

نکونام در مورد شرایط تیمش گفت: ما هنوز لیستمان را پرنکرده ایم و جای خالی برای جذب بازیکن داریم. با این دلار نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم. بازیکنانی از زمان بازی در اوساسونا می‌شناختم اما با این قیمت‌ها سخت است که به ایران بیایند. در نیم فصل دوم قطعا بازیکنانی به ما اضافه می‌شوند. ما مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم. تیمی که الدحیل را در قطر اذیت کرد. ما حریف را اذیت کردیم و من از عملکرد تیمم در این بازی راضی هستم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------