گل‌محمدی: مسئولان به داد مردم ایران برسند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم پدیده مشهد می‌گوید قصد داشته در اعتراض به گرانی‌ها، نشست خبری پس از مصاف تیمش برابر سپیدرود را تحریم کند.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: به نشانه اعتراض به گرانی‌ها و مشکلات معیشتی که درگیرش هستیم می‌خواستم صحبت نکنم اما به احترام خبرنگاران به نشست خبری آمده‌ام. از مدیران و مسئولان می‌خواهم به داد مردم خوب ایران برسند و رسیدگی بیشتر کنند تا مشکلات اقتصادی مردم رفع شود.

 

او افزود: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. در نیم‌فصل دوم بازی‌ها حساس‌تر هستند و تیم‌ها سخت به هم امتیاز می‌دهند اما خوشبختانه با غیرت مثال‌زدنی بازیکنانم به پیروزی رسیدیم. در ۱۶ روز اخیر، ۵ بازی برگزار کردیم و فشار زیادی روی بازیکنانم بود ولی کار را تا این لحظه به سرانجام رساندیم.

 

سرمربی پدیده همچنین تاکید کرد: دو بازی با پرسپولیس، بازی در آبادان و … داشتیم و در این بازه زمانی کوتاه کار سختی کردیم. خوشبختانه از این به بعد استراحت بیشتری داریم و امیدوارم عملکرد بهتری هم داشته باشیم.

 

گل‌محمدی با بیان اینکه تیمش مقابل سپیدرود به موقع گل زد، تصریح کرد: به خوبی در هر دو فاز هجومی و تدافعی عمل کردیم. این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود و از این بابت خوشحالیم. امیدوارم در ادامه هم سه امتیازها را به دست آوریم.

 

او افزود: باید خواسته و توقع از تیم پدیده شهرخودرو منطقی باشد. بازیکنانم به خوبی در حال انجام وظایف‌شان هستند. امیدوارم در ادامه هم موفق باشیم. مشکلات سخت‌افزاری همچنان پابرجاست و به دنبال زمین هستیم. در زمین تمرینی منزل‌آباد شرایط خوب نیست و حداقل برای بعد از نوروز باید جایی را پیدا کنیم. با برگزاری اردو در تهران، تا حدی از مشکلات کاستیم اما برای استانی مثل خراسان رضوی و شهری مثل مشهد امکانات بیشتری برای این همه علاقه‌مند و استعداد لازم است.

 

گل‌محمدی در رابطه با حضور رقبای لیگ برتری پدیده شهرخودرو در جام باشگاه‌های آسیا گفت: نمی‌توان گفت آن‌ها درگیر فشردگی مسابقات می‌شوند چون به اندازه دو تیم مهره دارند. به همین خاطر از این بابت نگرانی ندارند، ولی در هر صورت اگر بتوانند فشردگی را خوب مدیریت کنند، با بهترین شرایط بدنی مقابل ما قرار می‌گیرند.

 

او درباره مصدومیت قاسمی‌نژاد و تعویضش گفت: فکر نکنم او به بازی بعدی برسد، باید دقیق‌تر معاینه شود اما تجربه‌ام می‌گوید او به بازی بعدی نمی‌رسد.

 

سرمربی پدیده همچنین درباره عملکرد خریدهای زمستانی پدیده شهرخودرو عنوان کرد: بهنام برزای از لحاظ بدنی هنوز عقب است. او بازی به بازی سعی می‌کند بهتر شود ولی باید تمرین‌های بیشتری داشته‌باشد. فکر می‌کنم می‌تواند بهتر هم عمل کند. میلاد هم تاکنون سه کلین‌شیت ثبت کرده و خیلی خوب کار می‌کند. ما یک تیمیم و در کنار هم به بهترین شکل پیش می‌رویم.

 

گل‌محمدی در پایان با تشکر از حضور گسترده هواداران پدیده شهرخودرو و پر شدن ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: باید از تک‌تک آن‌ها تشکر کنم. فکر نمی‌کردم اینقدر هوادار داشته‌باشیم ولی سورپرایز شدم. وقتی وارد زمین می‌شویم اولین نگاهمان به سکوهاست، وقتی چنین حمایتی را می‌بینیم دلگرم می‌شویم. نمی‌دانم با چه زبانی از هواداران تشکر کنم. از حمیداوی هم که شرایط را فراهم کرد تا بازی رایگان شود، ممنونم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------