قطبی: خیلی‌ها منتظر باخت فولاد بودند/ هواداران نساجی جو سختی را درست می‌کنند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید خیلی‌ها منتظر اولین باخت تیمش بودند و این اتفاق هم افتاد.

به گزارش ایسنا، افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان پس از شکست تیمش برابر نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ‌برتر گفت: خیلی‌ها منتظر اولین باخت تیم ما بودند و این اتفاق هم افتاد. از فضای قائمشهر بسیار لذت بردم. از آهنگ‌ها و تمام صداهایی که از سکوها درآمد. واقعاً جو سختی را درست می‌کند. روز سختی داشتیم. فکر من این بود که یک تیم با یک ضربه ایستگاهی گل می‌خورد و در ادامه تیمی که گل خورده باز می‌شود و در ضد حمله مشکل‌ساز شود. در نیمه دوم ما بهتر عمل کردیم و موقعیت‌های خوبی ساختیم اما وقتی نتوانی گل بزنی بازی را واگذار می‌کنی. به تمام مردم قائمشهر به خاطر این برد تبریک می‌گویم.

 

او ادامه داد: نساجی از موقعیت‌هایش استفاده کرد. ما در دفاع خوب نبودیم و نساجی هم خطرناک بازی می‌کرد و گل اول را به ثمر رساند. در ادامه هم تیم ما باز شد و موجب شد گل دوم تیم نساجی هم روی همین اتفاق به ثمر برسد. ما باید بپذیریم که روز بد ما بود و روز خوب تیم نساجی بود.

 

قطبی افزود: ما تیمی بودیم که از پایین جدول خود را بالا کشاندیم و از ۴ بازی ۱۰ امتیاز به‌دست آوردیم و پرسپولیس را هم شکست دادیم. تیمی که چنین عملکردی دارد، مورد توجه افراد زیادی می‌تواند باشد. همچنین وضعیت ما در جدول به گونه‌ای بود که برای تیم‌های پر مهره می‌توانست دردسرساز باشد و طبیعی است که آن‌ها دوست ندارند که ما به آن‌ها نزدیک شویم. منظور من به هیچ عنوان منفی نبود.

 

سرمربی فولاد درباره عملکرد داوری گفت: داوری کارش را خیلی خوب انجام داد. من بودم ۲ دقیقه دیگر به آخر بازی اضافه می‌کردم.

 

سرمربی فولاد در پایان درباره بازی دادن به بازیکن ژاپنی تازه وارد فولاد که تمرین نداشته بود گفت: ما وقت زیادی نداریم. بازی‌های زیادی هم تا پایان فصل باقی نمانده است و باید هر چه زودتر از بازیکنی که تازه اضافه کردیم استفاده کنیم. در این بازی ما عقب بودیم و فکر می‌کردیم با ورودش می‌تواند به بازی‌سازی تیم کمک کند و در ضربه‌های ایستگاهی مؤثر باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------