وریا غفوری: از برخوردی که با مسعود شجاعی شد شوکه شدم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدافع استقلال به حمایت از کاپیتان تراکتورسازی تبریز پرداخت.

به گزارش طرفداری، وریا غفوری، بازیکن تیم فوتبال استقلال که چند روزی مصدوم بود و حالا رفته رفته بهبودی خود را به دست آورده است و در تلاش است تا بار دیگر در ترکیب استقلال به میدان برود. وی در مورد شرایط بدنی اش گفت:

 

 کمی از نظر بدنی شرایط خوبی ندارم و آماده نیستم اما سعی می کنم که تا روز بازی آماده شوم. 90 دقیقه را نه اما سعی می کنم که خود را آماده کنم تا دقایق زیادی بتوانم بازی کنم.

وریا غفوری درخصوص حواشی غیبتش در ترکیب استقلال گفت:

 

 درخصوص شایعات در مورد غیبتم باید بگویم که مدت زمان مصدومیت همسترینگ مشخص است و از 2 تا 5 هفته متغیر است. برای من سه هفته طول کشید و نرمال بود. حتی سعی کردم که زودتر بهبود یابم که این اتفاق رخ نداد.

 

غفوری در مورد لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم که رقبای ما در ادامه لیگ امتیاز از دست بدهند و ما نیز بازی های خودمان را پیروز شویم تا بتوانیم که لیگ را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

 

وی درخصوص رفتار روز گذشته با مسعود شجاعی گفت: من واقعا شوکه شدم. بازیکن با شخصیتی مثل مسعود شجاعی که کاپیتان تیم ملی و کاپیتان تراکتورسازی تبریز است را چنین رفتاری با او می شود. اگه این هواداران عصبانی با وسیله ای به او ضربه می زدند چه کسی پاسخگو بود؟ واقعا جای تاسف دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------