قلعه‌نویی: رقبای ما از حمایت‌ بیرونی و داخلی برخوردارند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

قلعه‌نویی: رقبای ما از حمایت‌ بیرونی و داخلی برخوردارند

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: خدا را شاکریم که یک سه امتیاز خوب به دست آوردیم. ماشین‌سازی تبریز یکی از تیم‌های با برنامه لیگ است. آن‌ها چه در فاز دفاع و چه در فاز حمله خوب بودند. آن‌ها در دفاع نظم و انضباط خاصی داشتند. به مهاجری هم تبریک می‌گویم.

 

ما در شروع بازی اصلاً خوب نبودیم که شاید به خاطر حساسیت بازی بود. اما بعد از گذشت دقایقی توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. ما می‌دانستیم حریف در مرکز تجمع می‌کند به همین خاطر حملاتمان از کناره‌ها طراحی کردیم. دو گل زدیم و چندین و چند موقعیت از دست دادیم. در جایی باید از حداقل فرصت‌ها به گل برسیم اما فرصت‌هایمان از دست می‌رفت. در شرایطی که در اواخر لیگ هستیم نباید فرصت‌ها را از به راحتی از دست بدهیم. از تماشاگران ممنونم که امروز آمدند و ما را تشویق کردند. الان لیگ حساس است و خوشحالم با همه مسائل و فشارهای بیرونی امروز خوب بودیم.

 

وی افزود: سپاهان واقعاً در لیگ مظلوم است رفتارها را ببینید که چه کار می‌کنند. ما با یک سوم بودجه خیلی از تیم‌ها توانسته‌ایم رتبه دوم را در اختیار داشته باشیم که این دستاورد بزرگی برای سپاهان است. از تک تک بازیکنانم واقعاً ممنونم. ۲۰ سال است که مربی‌گری می‌کنم و این تیم بهترین تیم از نظر معرفتی است. وقتی لب خط هستم می‌بینم رگ بازیکنم به خاطر غیرت بیرون زده است. این بازی فینال فینال‌ها بود که ما در جدول مدعیان قهرمانی باقی ماندیم. ان‌شاءالله دو بازی آینده را هم بتوانیم به نحو احسن انجام دهیم.

 

وی درباره اینکه آیا اگر تیمش در دو بازی آینده به پیروزی برسد و قهرمان نشود چه اتفاقی رخ می‌دهد، گفت: سپاهان دو سه سال بود که شرایط خوبی نداشت و رقبای ما الان بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه کرده‌اند و حمایت‌های بیرونی و داخلی دارند و هر جا می‌روند میزبان هستند. بازیکن و مربی‌شان چندین سال است که در تیم‌شان فعالیت می‌کنند. الان هم اگر شرایط سپاهان را بهبود بخشیدیم لطف خدا و اهل بیت بود.

 

مهاجری: جرم ما سالم بازی کردن است/ شوت در چارچوب نداشتیم

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری پس از شکست تیمش برابر سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: فوتبال امروز بی‌رحم بود. سپاهان موقعیت‌شناس بود و توانست از موقعیت‌هایش استفاده کند. دقیقاً روی نقاطی که به بازیکنانم گفته بودم، گل خوردیم. امروز چند فرصت خوبی هم داشتیم که به گل تبدیل نشد. سپاهانی‌ها روی قدرت سرزنی استنلی به گل رسیدند. من فکر می‌کنم فرق ما با سپاهان روی تجربه‌ای بود که داشتند و مهاجمان‌شان هم بسیار با دقت بودند. خیلی سخت است مقابل تیمی مثل سپاهان ۶ یا ۷ موقعیت گل داشته باشید و گل نزنید.

 

وی افزود: ما تغییرات متعددی را ایجاد کردیم و توانستیم به لحاظ خلق موقعیت به بازی برگردیم اما تمرکز لازم را نداشتیم. واقعاً این موضوع به ما ضربه زده است. باید روند بازی‌های خوب‌مان را ادامه دهیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره اینکه چرا تیمش نمی‌توانست فرصت‌ها را به گل تبدیل کند گفت: ما چندین بار پشت دفاع سپاهان صاحب توپ شدیم. فرید حسینی و عزیز معبودی بازیکنانی بودند که فرصت‌های خوبی به دست آوردند اما شوت‌هایشان در چارچوب نبود. امروز ۱۰-۱۲ ضربه به سمت چارچوب سپاهان زدیم. محسن یوسفی و کنعانی‌زادگان فرصت گلزنی داشتند. فرصت‌هایی که بیش از ۹۰ درصد شانس گلزنی بود. همان طور که این بازی را هم با قدرت بازی کردیم، دو بازی دیگر را هم با قدرت ظاهر خواهیم شد. شاید در بازی‌های آینده خوش‌شانس‌تر باشیم. شانس بخشی از فوتبال است. نیازمند دروازه‌بان بسیار خوبی است اما ما امروز توپ‌هایمان در چارچوب نبود تا او را امتحان کنیم. برای اینکه شوت‌هایمان به چارچوب برود باید بیشتر کار کنیم. این ذات فوتبال است که گاهی شانس با شما یار نیست. باید آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم. ما امروز باختیم و شائبه تبانی هم وجود ندارد چون با وجودمان بازی کردیم. ما سالم کار می‌کنیم و سالم زندگی می‌کنیم و شاید این جرم ماست که باعث می‌شود حرف‌هایی را بشنویم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------