پرتاب سنگ و صندلی به داخل زمین/ دستور وزیر ورزش؛ فینال حذفی باید امشب برگزار شود!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کاپیتان و دروازه‌بان پرسپولیس از هوادارانشان خواستند که به هواداران داماشی جا دهند.

به گزارش ایسنا، دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان قرار بود ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولاد برگزار شد. مسؤولان تیم داماش در اعتراض به اینکه حدود ۱۰۰۰ هوادارشان بیرون از ورزشگاه ماندند و تنها حدود ۱۰ نفر هوادار در داخل ورزشگاه دارند، تهدید کردند که در این بازی حضور پیدا نمی‌کنند.

 

به همین دلیل تاکنون هیچکدام از اعضای تیم داماش به داخل زمین نیامدند که این موضوع باعث شد که سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند به سمت هواداران پرسپولیس بروند و از آن‌ها بخواهند که جایگاه خبرنگاران را خالی کنند تا تعدادی از هواداران داماش در آن‌جا بنشینند. این دو بازیکن پرسپولیس هم‌چنین گفتند که اگر این کار انجام نشوند بازی برگزار نمی‌شود. هواداران پرسپولیس هم در واکنش به درخواست بازیکنان تیم‌شان کاری تاکنون نکردند.

 

با بی‌پاسخ ماندن درخواست سید جلال حسینی و بیرانوند، داوران بازی فینال به رختکن رفتند تا ابهامات درباره برگزاری این دیدار بیشتر شود. همچنین سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ پس از پیچیده شدن ماجرا در ورزشگاه فولاد و شعار هواداران علیه او از ناحیه قفسه سینه دچار درد شد و از پزشک پرسپولیس درخواست قرص آسپرین کرد.

 

این در حالی است که دقایقی پیش هوادارانی که داخل جایگاه خبرنگاران بودند با یکدیگر درگیر شدند. باید دید در روزی که مسؤولان سازمان لیگ نتوانستند برگزاری فینال جام حذفی را کنترل کنند و تمام ظرفیت ورزشگاه را به پرسپولیسی‌ها دادند، این دیدار به خوبی و خوشی برگزار می‌شود یا نه.

 

در حالی که ساعت ۲۱:۲۵ بود و بازی آغاز نشده بود، یک جیمی جامپ به داخل زمین وارد شد که مأموران برقراری امنیت با خشونت او را مهار کردند. همین اقدام باعث تشنج در ورزشگاه و پرتاب سنگ و بطری آب به داخل زمین شد.

 

ساعت ۲۱:۳۷ ، مسؤول یگان ویژه ورزشگاه تهدید کرد که اگر تا سه دقیقه دیگر تماشاگران همکاری نکنند بازی لغو می‌شود.

 

ساعت ۲۱:۴۳ دو تیم در نهایت وارد زمین شدند تا دیدار فینال حذفی برگزار شود. پس از ورود بازیکنان، چند جیمی‌جامپ به داخل زمین آمدند و در آرامش کامل با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند و یگان ویژه برخلاف قبل، با خواهش و تمنا آن‌ها را از زمین خارج می‌کرد.

 

ساعت ۲۱:۵۵ سعید فتاحی پشت میکروفن رفت و اعلام کرد که فینال حذفی ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود. البته مسئولان برگزاری بازی همچنان از پرسپولیسی‌ها خواهش می‌کنند که به داماشی‌ها جا دهند. پس از صحبت‌های فتاحی، کریم باقری به داخل زمین رفت و با عصبانیت به او اعتراض کرد که چرا زمانی که نمی‌توانند شرایط برگزاری بازی را ایجاد کنند، به اجبار می‌خواهند آن را برگزار کنند.

 

در حالی که بازیکنان پرسپولیس و داورها روی خط ایستادند که مقدمات ابتدایی بازی را انجام دهند، بازیکنان داماش در نیمه خودشان حلقه زدند و در حال تصمیم‌گیری هستند که مقابل پرسپولیس به میدان بروند یا نه.

 

ساعت ۲۲:۰۳ سعید فتاحی و مدیران باشگاه داماش در کنار زمین جلسه‌ای کوتاه برگزار کردند که مشخص شد که داماشی‌ها هنوز راضی نشدند که بازی کنند و اعلام کردند تا زمانی که هوادارانشان در داخل ورزشگاه مستقر نشوند حاضر به بازی در فینال حذفی نیستند.

 

در همین حین علی علیپور، کریم باقری و حسین ماهینی به سمت داور و سپس ناظر بازی رفتند تا به آن‌ها اعتراض کنند. داور بازی به آن‌ها اعلام کرد که لغو بازی در حوزه اختیارات ناظر بازی است.

 

یکی از دلایلی که مسئولان برگزاری فینال حذفی از آن هراس دارند و نمی‌توانند این بازی را لغو کنند، احتمال درگیری هواداران دو تیم پس از خروج از ورزشگاه است به همین دلیل آن‌ها در حال بررسی این موضوع هستند و به همین دلیل تاکنون بازی لغو نشده است.

 

ساعت ۲۲:۲۰ بازیکنان پرسپولیس به داخل رختکن رفتند که این اقدام عصبانیت هواداران را به همراه داشت و آن‌ها با پرتاب سنگ و صندلی به داخل زمین و روشن کردن آتش، اعتراض خودشان را اعلام کردند.پرتاب یکی از این سنگ‌ها باعث شکستن سر یکی از ماموران نیروی انتظامی شد.

 

محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس به وسط زمین رفت و به محمد انصاری که با لباس شخصی به ورزشگاه آمده بود توصیه کرد که از زمین بیرون برود.

 

با به تشنج کشیده شدن جو داخل ورزشگاه و در حالی که پنج دقیقه از زمانی که فتاحی به عنوان زمان آغاز بازی اعلام کرده بود، تعداد زیادی از هواداران به داخل زمین آمدند و بازیکنان دو تیم به داخل رختکن رفتند تا با این اوصاف احتمالا این دیدار لغو شود. بازیکنان دو تیم هم حاضر نیستند به داخل زمین بیایند.

 

با اوج گرفتن نابسامانی‌ها در ورزشگاه فولاد، ۸۰ درصد تماشاگران تصمیم گرفتند که ورزشگاه را ترک کنند.

 

در حالی که جمعی از تماشاگران داماش توانستند به داخل ورزشگاه بیایند و در جایگاه خبرنگاران مستقر شوند اما آن‌ها در بدو ورود به ورزشگاه فولاد با پرسپولیسی‌ها درگیری شدیدی داشتند.

 

ساعت ۲۲:5۰  پرتاب سنگ و صندلی به داخل زمین/ پس از ۹۰ دقیقه جنجال؛ دیدار داماش گیلانیان - پرسپولیس لغو شد!

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان به دلیل عدم تأمین امنیت ورزشگاه و حاضر نشدن تیم گیلانی در میدان لغو شد. 

 

به گزارش تسنیم، دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان که قرار بود از ساعت 21 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود، به دلیل اعتراض تیم داماش به عدم حضور هوادارانش در ورزشگاه پس از یک ساعت و‌ 45 دقیقه معطلی در نهایت با تصمیم مسئولان برگزاری بازی لغو شد.

 

تماشاگران نیز پس از خروج دو تیم از زمین، ورزشگاه را ترک کردند.

  

پس از لغو این بازی باید دید مسئولان سازمان چه تصمیمی درباره دیدار داماش گیلانیان - فولاد خوزستان خواهند گرفت.

 

 22:55 تماس وزیر ورزش و جوانان با رئیس سازمان لیگ: بازی باید حتما برگزار شود

 

شرایط عجیب به وجود آمده در فینال جام حذفی با واکنش های زیادی همراه بود. مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با بهاروند با رئیس سازمان لیگ تماس گرفته و در این تماس تلفنی تاکید ویژه داشته که هرطور شده باید این بازی برگزار شود

 

23:00 مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت : با آقایان فتاحی رییس کمیته مسابقات و بهاروند رییس سازمان لیگ تماس گرفته شده و بایستی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش امشب حتما برگزار شود 

 

- با مدیرعامل محترم داماش هم تماس گرفته شده تا تیم و بازیکنان در میدان حاضر شوند 

 

- شرایط پیش آمده در این مسابقه در اولین فرصت بررسی و فدراسیون فوتبال با افراد خاطی بشدت برخورد انضباطی خواهد کرد   و در صورت نیاز تغییرات لازم در مسوولیت ها صورت خواهد گرفت.

 

23:15 بازیکنان پرسپولیس و داماش برای بار سوم وارد زمین شدند و مشغول گرم کردن هستند تا بازی برگزار شود

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------