آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

دبل قهرمانی پرسپولیس با برانکو در بامداد سیاه فوتبال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش فارس، دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و داماش گیلان در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی، یادواره آزادسازی خرمشهر روز یکشنبه 12 خردادماه از ساعت 23:20 در ورزشگاه شهدای فولاد شهر اهواز به قضاوت موعدی بنیادی‌فر به مصاف یکدیگر رفتند.

 

داور: موعود بنیادی فر

 کمک‌داوران اول و دوم: بابک داوری و علی دودانگه

 داوران پشت دروازه: سیدمهدی سیدعلی و کوپال ناظمی

 داور چهارم‌: حسین مرادی

 ناظر داوری: زاهد بحرینی

 

ترکیب تیم فوتبال داماش:

 جاسم یاسرالهی، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، مصطفی آقاجانی، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، جابر نصیری، میلاد پورصف شکن، علیرضا توکلی، عباس کندل و میثم فرزانه.

 سرمربی: سیامک فراهانی

 

ترکیب پرسپولیس تهران:

 علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، ماریو بودیمیر و علی علیپور.

 سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

دو تیم فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران با تأخیری دو ساعت و 20 دقیقه‌ای دیدار فینال جام حذفی را آغاز کردند.

 

قهرمان لیگ برتر، توپ و میدان را در اختیار گرفته و نخستین موقعیت مسابقه در دقیقه 8 توسط نورالهی از دست رفت تا دو تیم همچنان با تساوی بدون گل بازی را دنبال کنند.

 

پس از حملات نخستین پرسپولیسی‌ها، داماش در یک حمله برق‌آسا به زمین پرسپولیسی‌ها رسیده و ضربه جابر نصیری در دقیقه 13 با واکنش بیرانوند به کرنر فرستاده شد، در ادامه داماشی‌ها از کرنر طرفی نبسته و بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شود.

 

پرسپولیس ضربه جابر نصیری را خیلی زود و در دقیقه 17 توسط سیامک نعمتی پاسخ داد، ضربه محکم و سرکش نعمتی بافاصله‌ای اندک از دیرک عمودی دروازه داماش به بیرون رفت.

 

پرسپولیس در دقیقه 22 مسابقه روی یک ضربه ایستگاهی، صاحب موقعیتی ایده‌آل شد، این ضربه توسط علیپور به زیبایی هر چه تمام‌تر، گل نخست فینال را رقم زد و تیم فوتبال پرسپولیس تهران با یک گل از داماش پیش افتاد.

 

داماش گیلان پس از دریافت گل نخست مسابقه، از لاک دفاعی بیرون آمده و با ارائه یک بازی هجومی، به جذابیت مسابقه افزود، دیداری که با تبعیض علیه لاجوردی پوشان شهر باران با تأخیری 140 دقیقه‌ای آغازشده و منجر به برکناری سعید فتاحی شد.

 

داماش در دقیقه 32 مسابقه شانس تساوی مسابقه را داشته و جدی‌ترین موقعیت این تیم روی ارسال مواج آقاجانی توسط میثم فرزانه در محوطه شش‌قدم هدر رفت تا پرسپولیس همچنان با یک گل از داماش پیش افتاده باشد.

 

دو دقیقه وقت اضافه نیمه نخست نیز مانع شکست داماش نشده و دیدار دو تیم در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

 

دو تیم در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم موفق به خلق موقعیت جدی نشده و فینال جام حذفی همچنان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تهران در جریان است.

 

جدی‌ترین موقعیت نیمه دوم مسابقه در دقیقه 56 توسط داماش خلق شد، ارسال مواج جعفرزاده با چرخش سر پورصف شکن مواجه شده و ضربه مهاجم داماش با اختلافی اندک از دیرک افقی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

 

 مرتضی حیدری بازیکن تازه‌وارد داماش در دقیقه 75 مهم‌ترین بخت داماشی‌ها را در دهانه دروازه هدر داده و نتوانست بار دیگر در نقش ناجی داماش در جام حذفی ایفای نقش کند.

 

علی علیپور در دقیقه 80 مسابقه با شوتی سرکش دروازه داماش را مورد هدف قرار داده و ضربه وی پس از اصابت به دیرک افقی دروازه داماش، به بیرون رفت.

 

چهار دقیقه وقت اضافه نیز مانع شکست داماشی‌ها نشده و پسران شهر باران در برابر قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر فوتبال کشورمان با اختلاف یک گل تن به شکست داده و از کسب قهرمانی در جام حذفی بازماندند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------