آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نتایج مسابقات فوتبال در حضور لژیونرهای ایرانی (98/06/10)؛ مهاجم پیشین پرسپولیس، آقای گل لیگ آذربایجان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
زنیت در حضور سردار آزمون مقابل اسپارتاک به برتری دست یافت.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته هشتم لیگ روسیه از ساعت 20 و 30 دقیقه زنیت به مصاف اسپارتاک مسکو رفت.

 

این دیدار با برتری یک بر صفر زنیت خاتمه یافت.

 

برای زنیت ژیرکوف 41 گلزنی کرد.

 

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 76 تعویض شد.

 

زنیت با 17 امتیاز در پایان هفته هشتم در مکان دوم جدول قرار دارد.

 

برتری خنت در حضور 90 دقیقه‌ای محمدی

تیم خنت یکشنبه شب در چارچوب هفته ششم  ژوپیلر لیگ در ورزشگاه خانگی‌اش، گلماسو با قضاوت برام دریشچه، داور 34 ساله از تیم سرسله بروژ میزبانی کرد که توانست میهمانش را با شکست 3 بر 2 بدرقه کند. سه گل تیم خنت در مدت زمان 16 دقیقه‌ای به ثمر رسیدند.

 

لاورنت دیپویته در دقیقه 11 گل نخست خنت را به ثمر رساند و یوناتان داوید، مهاجم 19 ساله و کانادایی زننده دو گل دیگر این تیم در دقایق 24 و 27 بود. استیف پترس هم در دقایق 15 و 2+90 برای تیم سرسله بروژ گلزنی کرد.

 

میلاد محمدی پس از دو بازی نیمکت‌نشینی در ترکیب اصلی تیم خنت برابر سرسله بروژ بازی کرد تا مجموع دقایق بازی‌اش در فصل جاری به 221 دقیقه برسد. این ملی‌پوش ایرانی در دقیقه 21 این بازی یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

 

تیم خنت با کسب این پیروزی خانگی پنج پله در جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک صعود کرد و در جایگاه پنجم این رقابت‌ها قرار گرفت.

 

جدال تیم‌های لژیونرهای ایرانی در استانبول مساوی تمام شد

بامداد امروز (دوشنبه) تیم‌های فنرباغچه و ترابزون‌اسپور در بازی پایانی هفته سوم سوپرلیگ ترکیه رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت به تساوی یک - یک بسنده کردند.

 

ابتدا گری رودریگز در دقیقه 17 گل نخست بازی را برای تیم فنرباغچه زد، اما کالیبا اکوبان، مهاجم نیجریه‌ای ترابزون‌اسپور با گلزنی در دقیقه 28 کار را به تساوی کشاند.

 

اللهیار صیادمنش، ملی‌پوش ایرانی غایب فهرست فنرباغچه در این بازی بود. مجید حسینی، دیگر ملی‌پوش ایرانی نیز 90 دقیقه در خط دفاعی ترابزون‌اسپور بازی کرد.

 

فیرات آیدینوس، داور 45 ساله اهل استانبول قضاوت این بازی را بر عهده داشت که در طول 90 دقیقه یک کارت زرد به بازیکنی از فنرباغچه و سه کارت زرد دیگر نیز به بازیکنان ترابزون‌اسپور نشان داد.

 

تیم فنرباغچه با کسب نخستین تساوی خود در فصل جدید سوپرلیگ ترکیه هفت امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. ترابزون‌اسپور پنج امتیازی نیز به رده پنجم صعود کرد.

 

مهاجم پیشین پرسپولیس، آقای گل لیگ آذربایجان

در بازی ماقبل پایانی هفته سوم لیگ برتر آذربایجان، تیم سومقاییت که مثل دو دیدار اخیرش مهدی شریفی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، در استادیوم باکسل آرنا مهمان تیم رده هفتمی نفتچی باکو بود.

 

مهدی شریفی که در دو هفته گذشته عملکرد خوبی در سومقاییت ارائه کرده بود، امشب هم در ترکیب تیمش خوش درخشید و در دقیقه ۳۳ از روی نقطه پنالتی دروازه نفتچی باکو را باز کرد تا تیمش با همین گل به برتری یک بر صفر در نیمه اول دست یابد.

 

اما در نیمه دوم که دو تیم نمایش پُربرخوردی داشتند و نفتچی باکو یک اخراجی و سومقاییت دو اخراجی دادند، یاران شریفی نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند تا ۳ امتیازی بمانند و به رده ششم جدول لیگ برتر آذربایجان سقوط کنند.

 

مهدی شریفی، مهاجم ایرانی سومقاییت که در نخستین بازی فصل دو گل برابر قباله به ثمر رسانده بود، با گلزنی در دیدار امشب مقابل نفتچی باکو در این فصل ۳ گله شد تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر آذربایجان قرار بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------