آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

فتحی: تعلل فدراسیون در بررسی اعتراض ما به کارت زرد اسماعیلی، ابهام‌آمیز است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
مدیرعامل استقلال مدعی است که با وجود ارسال نامه اعتراض نسبت به کارت زرد دوم فرشید اسماعیلی در تاریخ ۲۵ شهریور اما هنوز این نامه هنوز به کمیته انضباطی نرسیده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال درباره مکاتبات این باشگاه با فدراسیون فوتبال برای بخشیدن محرومیت فرشید اسماعیلی در دیدار داربی، اظهار کرد: ما صبح روز دوشنبه با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال اعتراض خودمان را نسبت به محرومیت فرشید اسماعیلی انجام دادیم. باشگاه مثل اکثریت قاطع کارشناسان داوری و میلیون‌ها طرفدار فوتبال در ایران معتقد است که کارت زرد دوم اسماعیلی در بازی با نفت مسجد سلیمان که منجر به اخراج او شد، بر اثر اشتباه داور دریافت شده و این حق مسلم باشگاه استقلال است که معترض باشد.

 

او افزود: متاسفانه تا این لحظه نامه ما به دست کمیته انضباطی فدراسیون نرسیده! این نامه روز ۲۵ شهریور برای سازمان لیگ ارسال شد و در همان روز توسط آقای بهاروند به دبیرکل فدراسیون ارجاع داده شد؛ نامه‌ای به شماره ۹۸/۱۴۶۰. موضوع عجیب این است که تا به حال نامه به دست کمیته انضباطی نرسیده و این تعلل، ابهام‌آمیز است! 

 

مدیرعامل استقلال ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنیم که باشگاه استقلال فقط خواستار اجرای عدالت است ولی مشخص نیست که مقاومت‌ها برابر نگاه عادلانه‌ای که وعده‌اش را داده بودند از کدام سمت و سوی انجام می‌شود؟ ما تا لحظه آخر منتظر رفع محرومیت فرشید اسماعیلی خواهیم ماند و به طور مستمر پیگیر این پرونده هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------