آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

فرصت ۲۴ ساعته استراماچونی به استقلال/ درخواست هواداران استقلال؛برگرد استرا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
استراماچونی به مدیران استقلال فرصت ۲۴ ساعته داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در حالی به همراه دستیاران خود نامه استعفایش را از جمع آبی‌ها داده که شنیده می‌شود این مربی به مدیران باشگاه فرصت ۲۴ ساعته داده تا آن‌ها طلب او را تا فردا شب پرداخت کنند.

 

استراماچونی به استقلالی‌ها فرصت داده تا فردا شب پول طلب او را واریز کنند در غیر این صورت از ایران می‌رود. خلیل زاده فردا به ترکیه می‌رود تا ۱۱۰ هزار دلار سرمربی را بپردازد.

 

با این وجود استراماچونی فردا روی نیمکت استقلال برابر پیکان می‌نشیند و فرصت ۲۴ ساعته به مدیران باشگاه داده است و تا ساعاتی دیگر به اردوی آبی‌ها ملحق می‌شود.

  

درخواست هواداران استقلال؛برگرد استرا

هواداران استقلال در فضای مجازی با راه انداختن کمپینی از سرمربی تیم شان خواستند که دوباره هدایت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ پس از گدشت دو روز از قهر استراماچونی، سرمربی آبی پوشان تهران با انتشار بیانیه ای از سمت خود استعفا کرد تا صدرنشین لیگ وارد بحران شود. استراماچونی به دلیل مشکلاتی که برای گرفتن دستمزدش پیش آمد از هدایت آبی های تهران استعفا کرد و همین موضوع باعث شد تا هواداران خشمگین و ناراحت استقلال با انتشار هشتگ #comebackstra  که از هزار پست گذشت و حسابی در اینستاگرام و توییتر داغ شده، از سرمربی ایتالیایی خود بخواهند برگردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------