فریبا: استقلال اگر قهرمانی می‌خواهد باید 13-14 بازیکن بزرگ جذب کند/بیانی: برخی بازیکنان از پوشیدن پیراهن استقلال فقط لذت می‌برند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود بدون تعارف نیاز به 13-14 بازیکن بزرگ و ملی‌پوش دارد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با فارس در خصوص دیدار استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی سرعت قابل قبولی داشت و به نظرم یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های هفته‌های اخیر را شاهد بودیم. 

 

وی افزود: بازی‌های نساجی را پیگیری می‌کنم و فکر می‌کنم بازی این تیم مقابل استقلال حتی از بازی این تیم مقابل تراکتور که منجر به پیروزی هم شد بهتر بود. آنها دوندگی بسیار زیادی داشتند و بدون تعارف با هافبک‌های این تیم در حد بین‌المللی دویدند.

 

فریبا خاطرنشان کرد: نساجی تمام زوایا را به روی استقلال بسته بود و شما دیدید حتی به ووریا غفوری که بعد از کرونا هنوز شرایط آمادگی خوبی را پیدا نکرده اجازه موقعیت‌سازی نداد. استقلال در خط دفاع موقعیت‌های زیادی به نساجی داد و فکر می‌کنم تنها بازیکنی که در هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته مسعود ریگی است.

 

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: متأسفانه در بازی با نساجی هافبک‌ها پاس طلایی به مهاجمان ندادند و فقط یکبار فرشید اسماعیلی قائدی را در موقعیت تک به تک قرار داد که اگر توپ او تبدیل به گل می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد. در این بازی توپ زیادی به دیاباته نرسید و 2 امتیاز را راحت از دست دادیم. اگر استقلال این بازی را می‌برد می‌توانست با پیروزی در بازی عقب افتاده به رده دوم جدول برسد.

 

وی ادامه داد: از نظر من این تیم هنوز هم شانس نایب قهرمانی دارد و راهش را درست می‌رود. مثلاً شنیدم مجیدی یکی از بازیکنان را کنار گذاشته آن هم در شرایطی که دو مدافع وسطش را نداشته است. این کار یعنی استقلال روی اصول پیش می‌رود اما در هر صورت در برخی از بازی‌ها هم نباید به سادگی امتیاز از دست داد. در بازی با نساجی گل بسیار زیبایی وارد دروازه استقلال شد اما باز هم تأکید می‌کنم به این تیم امیدوارم.

 

فریبا در خصوص اینکه چه توصیه‌ای برای فصل آینده به مسئولان باشگاه استقلال دارد، عنوان کرد: حالا که پنج بازی باقی مانده اما به نظرم استقلال باید به دنبال بازیکنانی باشد که بزرگ و ملی پوش باشند. اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود بدون تعارف نیاز به 13-14 بازیکن بزرگ و ملی‌پوش دارد. شنیده‌ام مدیران باشگاه قراردادهای خوب مالی بسته‌اند که می‌شود از این راه بازیکنان بزرگی را جذب کرد.

 

وی ادامه داد: مگر غیر از این است که تیم‌های دیگر بازیکنان بزرگ داخلی در اختیار دارند و هر سال از آنها استفاده می‌کنند؟ استقلال هم باید نفرات بزرگ داخلی جذب کند و در طول بازی‌ها از آنها استفاده کند. مطمئناً اگر این اتفاق بیفتد مصدومیت، محرومیت و خیلی اتفاقات دیگر در طول مسابقات به تیم ضربه نخواهد زد.

  

بیانی: برخی بازیکنان از پوشیدن پیراهن استقلال فقط لذت می‌برند/ از حسینی بعید بود از آن فاصله گل بخورد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: یکسری بازیکن در استقلال حضور دارند که از تمرین و بازی در این تیم فقط لذت می‌برند در حالیکه استقلال بازیکنانی می‌خواهد که قدرت و روحیه برتری‌طلبی به تیم تزریق کنند.

 

 

شاهین بیانی در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: استقلال شروع خوبی در این مسابقه داشت و در نیمه اول قبل از دریافت گل فوتبال خوبی بازی کرد. هم مالکیت در اختیار این تیم بود و هم می‌شد بعد از پنالتی گل‌های بعدی را هم بزنند.

 

وی افزود:‌ از حسینی بعید بود در آن شرایط چنین گلی را از آن فاصله دریافت کند. وقتی تیمی چنین گلی در خانه خودش دریافت می‌‌کند طبیعتاً از لحاظ روحی و روانی به هم می‌ریزد و بعد از گل دقیقاً این اتفاق افتاد.

 

کاپیتان پیشین استقلال تصریح کرد: نساجی انگیزه بیشتری برای این مسابقه داشت و در بعضی از صحنه‌ها خطرناک ظاهر شد. طبیعتاً وقتی فاصله امتیازات در جدول با پرسپولیس بیشتر شده است استقلال انگیزه‌اش را از دست داده و به نظرم شرایط به شکلی است که استقلال دوست دارد هرچه سریع‌تر این لیگ به پایان برسد.

 

بیانی خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی در دوران فوتبالش بسیار باهوش بود و حالا هم باید باهوش عمل کند و به فکر فصل آینده باشد. به نظر من استقلال نفراتی می‌خواهد که در حد و نام این تیم باشند و از حالا باید تیمی در خور نام استقلال برای فصل بعدی بسته شود.

 

وی در خصوص اینکه آیا به نظرش وزن تیم استقلال پایین نیامده است، گفت: بازیکنانی در تیم استقلال بازی می‌کنند که حقیقتاً هنوز درک نکرده‌اند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند. به نظرم یکسری بازیکن در استقلال حضور دارند که از تمرین و بازی در این تیم فقط لذت می‌برند در حالیکه استقلال بازیکنانی می‌خواهد که از تمرین کردن یا بازی کردن در این تیم لذت نبرند بلکه قدرت و روحیه برتری‌طلبی خود را به تیم تزریق کنند. 

 

کاپیتان پیشین آبی پوشان ادامه داد: یکسری از بازیکنان لقب بازیکن استقلال را گرفتند اما عملاً خروجی در حد تیم ندارند. این تیم نیاز به بازیکنان بزرگ در رده ملی دارد که در هر مسابقه در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد. صادقانه بگویم خوشحال شدم که هواداران در بازی با نساجی در ورزشگاه آزادی حضور نداشتند چون واقعاً اگر در استادیوم بودند اذیت می‌شدند.

 

بیانی در خصوص اینکه استقلال شانس نایب قهرمانی را هم نسبت به هفته‌های قبل برای خود کمتر می‌بیند، گفت: نایب قهرمانی به درد استقلال نمی‌خورد. هواداران همیشه بهترین را می‌خواهند و دوست دارند تیم‌شان قهرمان شود. معمولاً استقلال در بدترین شرایط سهمیه آسیا را می‌گیرد اما این تیم باید برای فصل آینده شاکله‌ای داشته باشد که از روز اول برای قهرمانی بجنگد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------