اقدام عجیب درباره دروازه‌بان سابق/ پرسپولیس‌ بیش‌از یک میلیارد از قرارداد بیرانوند کسر کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
باشگاه پرسپولیس به خاطر نبودن بیرانوند در هفت بازی آخر لیگ برتر، بیش از یک میلیارد تومان از اصل قرارداد این بازیکن کسر کرده است.

به گزارش ایسنا، پس از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، این بازیکن در تلاش بود تا از طریق وکیلش مطالبات باقیمانده خود را از پرسپولیس دریافت کند اما به نظر می‌رسد اختلاف طرفین همچنان پابرجاست.

 

حالا ایسنا به اسنادی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد، اصل قرارداد بیرانوند با پرسپولیس (بدون در نظر گرفتن آپشن‌ها) در فصل اخیر ۴ میلیارد و ٢۵ میلیون تومان بوده است و باشگاه پرسپولیس نیز به خاطر غیبت این بازیکن در ٧ بازی پایانی لیگ برتر، یک میلیارد و ٢۵ میلیون تومان از اصل قرارداد کسر کرده است و بر اساس پرداخت‌هایی که داشته، به این بازیکن اعلام شده نه تنها دیگر طلبی از پرسپولیس ندارد بلکه  ٩۵ میلیون و ٣۵٠ هزار تومان هم به این باشگاه بدهکار است. 

 

پرسپولیسی‌ها درحالی است این تصمیم را اتخاذ کرده‌اند که پیش از پایان فصل و با اصرار خودشان بیرانوند زودتر به بلژیک سفر کرد تا آن‌ها بتوانند طلب ۵١۵هزار دلاری خود را از باشگاه آنتورپ وصول کنند.

 

بیرانوند در دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد، زمانی که با باشگاه آنتورپ قرارداد امضا کرد، یک الحاقیه هم با پرسپولیس به امضا رساند که بر اساس آن این باشگاه باید یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان دیگر به مبلغ پایه قراردادش اضافه می‌کرد اما با جدایی انصاری‌فرد، رسول‌پناه اعلام کرده است الحاقیه را قبول ندارد و نمی‌تواند آن را اجرا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------