آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

داستان جدید در پرونده اتهام تجاوز به رونالدو!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
پرونده ای که به نظر مختومه شده بود، ممکن است دوباره گریبان کریستیانو رونالدو را بگیرد.

به گزارش ورزش سه، پرونده حقوقی اتهام کریستیانو رونالدو به تجاوز به کاترین مایورگا برای دادرسی پیش قاضی فدرال در نوادا رفته و ممکن است دوباره دردسرهایی برای ستاره 35 ساله و پرتغالی ایجاد شود.

   

مشحص شد که در سال 2010 و برای مسکوت ماندن ماجرا، مبلغی معادلا 375 هزار یورو حق السکوت به کاترین مایورا پرداخته شده تا او این ماجرا را در رسانه ها مطرح نکند. اما ادعای جدید مطرح شده این است که کاترین مایورگا از دوران کودکی از اختلالات یادگیری رنج می برده و به همین دلیل امضای این توافقنامه و پرداخت این مبلغ از نظر حقوقی قابل نقض است و می توان از آن به عنوان مدرکی علیه رونالدو بهره برد.

  

سالها بعد از دریافت این پول، کاترین مایورگا مدعی شد رونالدو در لاس وگاس به او تجاوز کرده و قصد شکایت از ستاره پرتغالی را دارد. آسوشیتدپرس معمولا از افرادی مدعی قربانیان تجاوز جنسی نامی نمی برد. اما مایورگا پس از طرح شکایت خود از رونالدو در اکتبر 2018، از طریق وکلای خود رضایت داد تا نامش فاش شود.

  

وکلای رونالدو اظهار داشتند که گزارش های رسانه ای براساس اطلاعات است که به طور غیرقانونی توسط هکرهای اینترنتی دزدیده و فروخته شده است. آنها معتقدند اسناد و مدارک تغییر یافته و طرح این دعوی به اعتبار رونالدو لطمه می زند.

  

پیتر کریستینسن، وکیل رونالدو از اظهار نظر در روز سه شنبه خودداری کرد. اما جنیفر دورسی، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده مدعی شد او استدلال ها را شنیده و در ادامه تصمیم می گیرد که آیا کاترین مایورگا از نظر روانی توانایی امضای توافق نامه مالی با نمایندگان رونالدو در سال 2010 را داشته یا خیر.

 

 

از خانه رونالدو دزدی شد

خانه مهاجم پرتغالی در فونچال، مادیرا مورد دستبرد قرار گرفت.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، یک دزد چهارشنبه وارد خانه کریستیانو رونالدو در فونچال، زادگاهش شد و پیراهن امضا شده‌ یوونتوس و دیگر اشیا کم ارزش را به سرقت برد. 

 

بر اساس گزارش ها دزد از طریق گاراژ وارد خانه ستاره پرتغالی شده بود. یکی از کارکنان خانه در را باز گذاشته بود. 

 

هویت سارق خیلی زود توسط پلیس از طریق دوربین های نصب شده در خانه مشخص شد. 

 

رونالدو و خانواده‌اش از این خانه در زمان تعطیلات استفاده می‌کنند. بهار گذشته رونالدو به همراه جورجینا و فرزندانش چند هفته از دوران قرنطینه را در این خانه سپری کردند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------