آخرین وضعیت مصدومیت عارف غلامی / توضیح اسماعیلی درخصوص غیبت در تمرین/ واکنش باشگاه استقلال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
مدافع تیم استقلال تهران در جلسه تمرینی امروز دچار مصدومیت شد.

 به گزارش ایلنا، عارف غلامی، مدافع تیم استقلال تهران در جریان تمرین آماده سازی ظهر امروز دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه بدهد.

 

معاینات اولیه روی این مدافع نشان داده او از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است و در ادامه تمرین امروز حضور نیافت.

 

آسیب دیدگی غلامی دو روز مانده به بازی هفته ششم مقابل شهرخودرو مشهد بدشانسی جدید کادرفنی استقلال و فکری خواهد بود چرا که این اتفاق تغییرات در خط دفاعی را تکرار می‌کند.

 

به تازگی سیاوش یزدانی که دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده بود به تمرینات بازگشت و در غیاب او غلامی و محمد حسین مرادمند زوج میانی خط دفاعی بودند.

 

میزان دقیق مصدومیت و دوری غلامی مشخص نیست و اگر او به این بازی نرسد به احتمال فراوان محمد دانشگر در کنار مرادمند بازی خواهد کرد.

 

 تکمیلی:/

سیاهپوش پزشک باشگاه استقلال: مصدومیتی در کار نبود، عارف غلامی در جریان تمرین امروز استقلال کمی احساس درد کرد و به همین دلیل از تمرین استقلال خارج شد. مشکل خاصی نیست و او می تواند برابر شهر خودرو بازی کند.

 

 

 توضیح اسماعیلی درخصوص غیبت در تمرین استقلال(عکس)

 هافبک تیم استقلال تهران خطاب به هواداران این تیم مشکلاتش را توضیح داد.

 

فرشید اسماعیلی، هافبک تیم استقلال تهران با تصمیم کادرفنی اجازه حضور در تمرینات این تیم را ندارد و باید در جلسه کمیته انضباطی شرکت کند.

 

اسماعیلی که به دلیل بحث روی قراردادش با احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه فعلا نمی‌تواند در تمرین شرکت کند در صفحه شخصی اینستاگرامش توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد:

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

باشگاه استقلال درباره ماجرای اسماعیلی و کنار گذاشتن او از ترکیب، بیانیه ای را صادر کرد.

 

۱- در دوره مدیریتی سابق باشگاه، قراردادی با فرشید اسماعیلی منعقد شده است. حدود کمتر از نیمی از این مبلغ به علاوه باقیمانده مطالبات این بازیکن توسط آقای نامداری در همان لحظه به صورت چک به اسماعیلی داده شده که این چک نقد هم شده است.

 

۲- فرشید اسماعیلی مدعی است مبلغ فوق را آقای نامداری به صورت هدیه به شخص او پرداخت کرده ولی آقای نامداری بر این حقیقت صحه گذاشته‌اند که این مبلغ به عنوان بخشی از قرارداد اسماعیلی به او پرداخت شده و این مبلغ درچارچوب قرارداد بوده است.

 

۳- مبلغ پرداختی از سوی آقای نامداری پیش از شروع فصل به بازیکنان در قالب قرض الحسنه به باشگاه بوده و استقلال باید این مبالغ را به ایشان بازگرداند. به همین دلیل ادعای دریافت هدیه از سوی آقای نامداری از طرف اسماعیلی، ادعایی مردود شمرده می‌شود چراکه این مبلغ باید به آقای نامداری پس داده شود و در صورتی که این پول برگردانده شود ولی جزئی از قرارداد اسماعیلی محسوب نشود، این بازیکن حدود ۵۰ درصد بیشتر از رقم مندرج در قراردادش را دریافت کرده است!

 

۴- بدیهی است که نام استقلال از هر نامی بزرگتر و خدمت کردن در قالب مدیریتی، فنی و بازیکنی در این باشگاه میلیاردها تومان ارزش دارد. حال قضاوت این جمله یک بازیکن خطاب به کادر فنی وقتی که می‌گوید "روی من برای بازی بعدی حساب نکنید"، را به هواداران استقلال می‌سپاریم.

 

۵- فرشید اسماعیلی به زودی با حضور در کمیته انضباطی استقلال در خصوص رفتارش پاسخگو خواهد بود و مسئولان باشگاه منافع هواداران و تیم فوتبال بزرگسالان را به طور قطع در این ماجرا در نظر خواهند گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------