آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

سرمربی آتالانتا: داور به ما ظلم کرد/ دلیل پیروزی‌های پیاپی سیتی از نگاه گواردیولا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سرمربی آتالانتا بعد از شکست برابر رئال مادرید به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت و تصمیم او را در اخراج بازیکن تیمش اشتباه دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، آتالانتا در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید با یک گل شکست خورد. داور بازی در دقیقه ۱۵ بازیکن آتالانتا را به خاطر خطای روی مندی اخراج کرد که این تصمیم با اعتراض سرمربی آتالانتا همراه شد.

 

گاسپرینی بعد از بازی گفت: متاسفانه تصمیم داور باعث شد که نتوانیم بازی مورد نظر خود را انجام دهیم. صرف نظر از شکست احساس ما خوشحالی است چرا که بازی کردن برابر تیم بزرگ رئال مادرید تجربه بسیار خوبی برای ماست. نمی دانم اگر بازیکن ما اخراج نمی شد نتیجه چه می شد. داور با تصمیم خود بازی را نابود کرد. به نظرم این تصمیم او بسیار اغراق آمیز بود.

 

او ادامه داد: چنین شکستی تلخ و ناراحت کننده است. با این شرایط ما در دیدار برگشت تنها برای پیروزی به میدان می رویم. نباید به هیچ چیز غیر از پیروزی فکر کرد. ما به دنبال نتیجه دیگری غیر این بودیم و اصلا بازی متفاوتی تر را پیش بینی می کردیم اما یک تصمیم همه چیز را خراب کرد.

 

سرمربی آتالانتا درباره گل مندی گفت: با توجه به ۱۰ نفر شدن به دنبال تساوی بودیم اما ضربه عجیب مندی آن هم با پای راست باعث شکست ما شد. این تاسف آور است. با توجه به ۱۰ نفر شدن ما شکست یک بر صفر هم نتیجه بدی نیست اما از این ناراحتیم که نتوانستیم بازی مورد نظر خود را ارائه دهیم. اگر ۱۱ نفره بازی می کردیم قطعا نتیجه متفاوت بود.

 

گاسپرینی در پایان گفت: بعضی از تصمیم ها باعث نابودی فوتبال شده است. فصل قبل درباره برخورد  توپ با دست بحث ها و جدل های زیاد

  

زیدان: نتیجه مورد نظر را به دست آوردیم

سرمربی رئال مادرید با وجود پیروزی برابر آتالانتا از عملکرد شاگردانش راضی به نظر نمی‌رسد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار رفت برابر آتالانتا که در ایتالیا برگزار شد توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

زین الدین زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبول دارم که ۱۰ نفره شدن آتالانتا کار را برای حریف سخت کرد اما خوشبختانه ما به هدف خود دست پیدا کردیم. برای پیروزی راهی ایتالیا شدیم و توانستیم به خواسته خود دست پیدا کنیم.

 

او ادامه داد: ما می دانیم که باید بهتر از این بازی کنیم. نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. با این پیروزی باید در دیدار برگشت هم به پیروزی برسیم تا با شایستگی به دور بعد صعود کنیم. نباید فراموش کرد که ما مصدومان زیادی داشتیم. خط دفاعی شب خوبی را پشت سرگذاشت و اجازه هیچ فرصتی را به حریف نداد.

 

زیدان در ادامه گفت: بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما نتیجه لازم را کسب کردیم. باید همین مسیر را ادامه داد. خوشبختانه بازیکنان جایگزین خوب کار کردند.

 

زیدان درباره اخراج بازیکن آتالانتا گفت: نمی دانم که آیا اخراج بازیکن آتالانتا باعث پیروزی ما شد یا نه اما می دانم که شب خوب ما نبود. به  هر حال مهم کسب پیروزی بود که به آن دست پیدا کردیم. آتالانتا با وجود آنکه ۱۰ نفر شد اما تیم بسیار خوبی نشان داد. آنها به سختی فضا در اختیار ما قرار دادند. ما برابر تیمی بازی کردیم که هم از نظر بدنی و هم از نظر فنی بسیار خوب بود. نتیجه لازم  را به دست آورده ایم و امیدوارم که در دیدار برگشت هم به پیروزی دست پیدا کنیم.

  

 دلیل پیروزی‌های پیاپی سیتی از نگاه گواردیولا

سرمربی منچستر سیتی با وجود پیروزی برابر مونشن گلادباخ از عملکرد شاگردانش راضی به نظر نمی رسد. او بایرن مونیخ را شانس نخست قهرمانی در فصل جاری می‌داند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای  اسپورت، منچستر سیتی در دیدار رفت برابر مونشن گلادباخ توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

گواردیولا بعد از بازی گفت: در کل نتیجه خوبی به دست آوردیم. ما کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تا پایان جنگیدیم اما متاسفانه در حمله فعالیت لازم را نداشتیم به ویژه از نظر تک به تک شدن با دروازبان. باید در دیدارهای بعدی از این حیث بهتر شویم.

 

او ادامه داد: دیدار برگشت سخت تر خواهد بود. باید در خط حمله بهتر از این باشیم. ژسوس باید فرصت‌طلب‌تر از این ظاهر شود. در لیگ قهرمانان اروپا باید قدر فرصت ها را بهتر دانست.

 

گواردیولا درباره برناردو سیلوا گفت: او بسیار باهوش است. ما به هافبک هایی نیاز داریم که زیاد در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شوند و سیلوا چنین خصوصیتی دارد.

 

سرمربی سیتی درباره اینکه آیا تیمش گزینه اصلی قهرمانی است، گفت: وقتی که به دیدار بایرن مونیخ برابر لاتزیو نگاه می کنم به چنین چیزی اعتقاد ندارم. خوب است که ما جزو گزینه های قهرمانی هستیم ولی باید این نکته را یادآوری کرد که سیتی در ۱۰ سال اخیر تنها یک بار به نیمه نهایی راه پیدا کرده است. من به تنها چیزی که اکنون فکر می کنم دیدار برابر وستهام است.

 

گواردیولا در پایان درباره دلیل پیروزی های پیاپی سیتی این جواب خاص را داد: ما پول زیاد داریم و می توانیم هر بازیکنی را که دوست داریم بخریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------