آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

جنجال بزرگ؛ درگیری در رختکن یووه بعد از باخت تلخ



یوونتوس,اخبار امروز,اخبار جدید
رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که بعد از شکست شب گذشته یوونتوس برابر بنونتو بین آندره پیرلو و رئیس یوونتوس یعنی آندره آنیلی یک درگیری رخ داده است.

به گزارش ورزش سه، یوونتوس در این فصل بسیار پر نوسان ظاهر شده و نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. شاگردان آندره پیرلو بعد از حذف نامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا، اکنون شانس چندانی برای فتح دهمین اسکودتوی متوالی خود نیز ندارند؛ این ناامیدی زمانی بیشتر شد که یووه دیشب مقابل بنونتو شکست خورد.

 

بعد از باخت تلخ یوونتوس مقابل بنونتو هواداران این تیم از عملکرد تیم آندره پیرلو بسیار عصبانی به نظر می رسیدند و این مسئله را در شبکه‌های اجتماعی بروز دادند؛ در واقع به نظر می رسد که کم کم صبر آنها در رابطه با پیرلو تمام شده و ادامه این اوضاع کار را برای سرمربی ایتالیایی دشوارتر هم خواهد کرد.

 

 

 

اما به نظر می‌رسد که این عصبانیت بعد از شکست دیشب تنها مختص به هواداران یوونتوس نبوده است. منابع ایتالیایی گزارش داده اند که رئیس باشگاه یوونتوس یعنی آندره آنیلی بعد از از دست رفتن سه امتیاز مقابل بنونتو بسیار خشمگین بوده و حتی گزارش ها حاکی از آن است که در رختکن تیم بین او و آندره پیرلو یک درگیری نیز شکل گرفته است که صدای آن توسط رسانه ها به شکل واضح شنیده شده است.

 

گفتنی است پیرلو در حال حاضر وضعیت بسیار دشواری را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که ادامه این روند می تواند منجر به برکناری زود هنگام او از هدایت بانوی پیر شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------