آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

باخت نساجی به ملوان در شب شگفتی سازی خیبر خرم‌آباد و صعود گل گهر



جام حذفی ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و خوشه طلایی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برتری زردپوشان اصفهانی در ماراتنی ۱۲۰ دقیقه‌ای به اتمام رسید.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و سپاهان اصفهان از ساعت 20:45 در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد که این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا کار دو تیم در وقت‌های اضافه دنبال شود. 

 

بازی در وقت‌های اضافه نیز با تساوی در حال پایان یافتن بود که سپاهانی‌ها در دقایق 115 و 119 توسط محمد محبی و سجاد شهباززاده 2 گل به ثمر رساندند تا شاگردان محرم نویدکیا پس از ماراتنی 120 دقیقه‌ای  با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسند و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند. 

 

قضاوت این دیدار برعهده وحید زمانی بود.

 

***

 

ناکامی‌های نساجی به جام حذفی کشیده شد/ ملوان پیروز نبرد شمالی‌ها

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی از ساعت 21 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت. زکریا مرادی در دقیقه 36 زننده تک گل ملوانی‌ها بود. 

 

نساجی مازندران که در لیگ برتر در رتبه پانزدهم جدول و در خطر سقوط قرار دارد، در جام حذفی هم مقابل ملوان شکست خورد تا ناکامی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

 

قضاوت این دیدار برعهده کیوان علیمحمدی بود که حامد شیری و علی زارعی از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد.

 

***

 

صعود خیبر خرم‌آباد به یک‌چهارم نهایی با حذف صنعت نفت

دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت آبادان از ساعت 21:15 امشب (پنجشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی برگزار شد که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان عبدالله ویسی خاتمه یافت. بهرام احمدی در دقیقه 47 زننده گل صعود خیبر خرم‌آباد به مرحله یک‌چهارم نهایی بود.

 

شاگردان پورموسوی که در مسابقات لیگ برتر هم شرایط خوبی ندارند و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، در جام حذفی نتوانستند نتیجه‌ای بگیرند و با شکست مقابل خیبر خرم‌آباد از جام حذفی خداحافظی کردند تا تیره‌روزی‌های آبادانی‌ها همچنان ادامه داشته باشد. 

 

قضاوت این بازی برعهده وحید صالحی است این داور امید خالی را در دقیقه 38 با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج کرد.

 

***

 

گل‌گهر؛ نخستین تیم راه یافته به یک چهارم نهایی

در نخستین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه امام علی (ع) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

 

گادوین منشا، یونس شاکری و امین پورعلی گل‌های این بازی را برای گل‌گهر به ثمر رساندند تا شاگردان قلعه‌نویی اولین تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لقب بگیرند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------