آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

آخرین وضعیت جدول رده‌بندی سه گروه لیگ قهرمانان آسیا/ در انتظار معرفی سه تیم برتر دیگر



 مسابقات لیگ قهرمانان آسیا,اخبار امروز,اخبار جدید
امروز و امشب با برگزاری دیدارهای گروه A و C مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و چهره تیم‌های راه‌ یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص می‌شود.

هفته ششم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن، پنجشنبه شب با برگزاری دیدارهای گروه‌های B، C و E آغاز شد.

 

در گروه B، تراکتور ایران با پیروزی ارزشمند مقابل شارجه امارات در رده دوم جدول باقی ماند. تراکتور پس از الوحده، دومین تیم برتر رده‌بندی بهترین تیم‌های دوم گروه‌های پنج‌گانه است و برای قطعی کردن صعود خود باید امیدوار باشد یکی از اتفاقات زیر رخ دهد.

 

شکست استقلال تاجیکستان با اختلاف حداقل یک گل یا الهلال عربستان با اختلاف حداقل دو گل می‌تواند تراکتور را به جمع 16 تیم پایانی برساند. تساوی دیدار الدحیل و الاهلی یا شکست استقلال ایران مقابل الشرطه، دیگر سناریویی خواهد بود که صعود تراکتور را در پی خواهد داشت. شارجه در این گروه به‌عنوان صدرنشین راهی یک‌هشتم نهایی شد.

 مسابقات لیگ قهرمانان آسیا,اخبار امروز,اخبار جدید

 

در گروه C، فولاد ایران مقابل الوحدات اردن شکست خورد و کار خود را در مسابقات امسال با قعرنشینی به پایان رساند. النصر جدال حساس با السد را به سود خود به پایان رساند تا با صدرنشینی به مرحله حذفی راه یابد. شانس شاگردان ژاوی ارناندس برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی هم بسیار کاهش یافت.

 مسابقات لیگ قهرمانان آسیا,اخبار امروز,اخبار جدید

 

در گروه E اما همه چیز بر وفق مراد دو تیم نخست جدول بود. پرسپولیس ایران 4 بر 2 از سد الریان گذشت تا با 15 امتیاز، بهترین تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب لقب بگیرد. الوحده امارات نیز بر گوای هند غلبه کرد تا 13 امتیازی شود و با  کسب عنوان بهترین تیم دوم رده‌ دومی گروه‌های پنج‌گانه، راهی یک‌هشتم نهایی شود.

 

 مسابقات لیگ قهرمانان آسیا,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش تسنیم، استقلال از ساعت 22:15 امشب (جمعه) در گروه C مسابقات مقابل الشرطه عراق صف‌آرایی خواهد کرد. آبی‌ها با غلبه بر نماینده عراق، به‌عنوان صدرنشین یا یکی از برترین تیم‌های رده دوم راهی یک‌هشتم نهایی خواهند شد، اما تساوی یا شکست باعث کاهش بخت صعود شاگردان فرهاد مجیدی می‌شود. دیدار الدحیل و الاهلی ساعت 00:45 بامداد شنبه برگزار خواهد شد.

 

با توجه به نتایج رقم خورده و در شرایطی که هنوز دیدارهای هفته پایانی گروه‌های A و C برگزار نشده، با در نظر گرفتن باقی ماندن شرایط فعلی تیم‌های دوم گروه‌های A، B و E به یک‌هشتم نهایی صعود کرده‌اند و پرسپولیس، تراکتور و استقلال، نمایندگان ایران در این مرحله هستند. به ترتیبی که پرسپولیس به مصاف تیم نخست گروه A یعنی استقلال تاجیکستان خواهد رفت، تراکتور مقابل صدرنشین گروه D یعنی النصر عربستان صف‌آرایی خواهد کرد و استقلال به مصاف تیم دوم گروه A یعنی الهلال عربستان می‌رود. اینها البته احتمالات است و باید منتظر برگزاری مسابقات امروز و امشب (جمعه) ماند تا در نهایت تکلیف 8 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب مشخص شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------