رادوشوویچ: منتظر اقدام پرسپولیس هستم/ جدایی رضا اسدی از سن‌پولتن اتریش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید منتظر است ببینید باشگاه چه اقدامی درباره او انجام می‌دهد.

 به گزارش ایسنا، بوژیدار رادوشوویچ که  این روزها در کشورش به سر می‌برد، به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که اگر مطالبتش به زودی پرداخت نشود، قراردادش را یک طرفه فسخ می‌کند. البته این تنها خواسته این دروازه‌بان کروات برای بازگشت به پرسپولیس نیست و او به خاطر رفتارهای مدیران باشگاه ناراحت است و در نامه خود به باشگاه نوشته که برای برای بازگشتش باید عذرخواهی رسمی از سوی مدیران باشگاه بشود.

 

بوژیدار رادوشووشچ در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خود و اینکه آیا به ایران بازخواهد گشت یا خیر، اظهار کرد: فعلا اتفاق جدیدی رخ نداده است و منتظر هستم ببینم باشگاه چه اقدامی انجام می‌دهد که ببینم وضعیت چطور خواهد شد.

 

جدایی رضا اسدی از سن‌پولتن اتریش

هافبک ایرانی سن‌پولتن با مسؤولان این باشگاه برای فسخ قراردادش به توافق رسید. 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش ورزش سه، رضا اسدی که سال گذشته و پس از تجربه قهرمانی در جام حذفی همراه با تراکتور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و راهی سن‌پولتن اتریش شد، یک فصل پس از حضور در این باشگاه تصمیم به جدایی گرفت و برای فسخ قراردادش به توافق نهایی دست یافت.

  

این هافبک ۲۵ ساله سال گذشته در شرایطی راهی اتریش شد که در همان اوایل حضورش در سن‌پولتن از ناحیه نازک‌نی پا آسیب دید و به همین دلیل مدت زیادی از رقابت‌های تیپیکو بوندس‌لیگا دور بود و در هفته‌های پایانی فصل به ترکیب تیمش اضافه شد و نمایش خوبی در این مقطع ارائه داد و یکبار هم در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

 

اسدی که سابقه بازی در نفت تهران و سایپا را نیز در کارنامه دارد و قبل از حضور در تراکتور در فهرست تیم ملی نیز قرار گرفته بود، حالا پس از تجربه بازی در فوتبال اتریش شرایط را برای ادامه همکاری‌اش با باشگاه سن‌پولتن مهیا ندید و اقدام به جدایی کرد. او بخاطر تصمیم اشتباهی که مدیر برنامه اتریشی برای او داشته و به خواسته خود در این کشور نرسید، ابراز گلایه کرده و همین امر در تصمیمش برای جدایی موثر بوده است.

   

 

پس از اینکه سقوط سن‌پولتن به دسته پایین‌تر فوتبال اتریش قطعی شد، رضا اسدی نیز به دلیل فراهم نبودن شرایط همکاری‌اش با مسؤولان این باشگاه گفت‌وگو کرد و برای فسخ قراردادش به توافق نهایی رسید تا سال آینده برای تیم دیگری به میدان برود.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------