اعتراض رسمی استقلال به داور مسابقه با آلومینیوم / مددی: چرا با وجود اعتراض رسمی به انتخاب سیدعلی، سازمان لیگ اصرار به قضاوت او داشت؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به داور مسابقه با آلومینیوم اراک اعتراض کرد.

باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، اعتراض خود نسبت به قضاوت مهدی سیدعلی داور بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک را اعلام کرد.

 

سایت باشگاه استقلال نوشت: سیدعلی در این دیدار اشتباهات موثری در نتیجه بازی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به مردود اعلام کردن گل ارسلان مطهری اشاره داشت.

 

 مددی: چرا با وجود اعتراض رسمی به انتخاب سیدعلی، سازمان لیگ اصرار به قضاوت او داشت؟/ در کنار مجیدی هستیم و حمایتش می‌کنیم

 احمد مددی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر و اعتراض فرهاد مجیدی به قضاوت سیدمهدی سیدعلی اظهار داشت: آقای مجیدی صحبت‌هایی انجام داد و گفت تک و تنهاست. از همین جا اعلام می‌کنیم که در کنار مجیدی هستیم و از سرمربی استقلال حمایت می‌کنیم. از نحوه قضاوت سیدعلی بسیار عصبانی هستیم و واقعاً متأسفیم که چرا با وجود اینکه رسماً به انتخاب این داور اعتراض کرده بودیم و گفتیم به هیچ عنوان شایسته قضاوت برای بازی استقلال نیست، سازمان لیگ اصرار کرد که داور بازی باشد.

 

وی افزود: بی‌نهایت از تصمیم سازمان لیگ عصبانی هستیم. بابت این تساوی متأسفیم و نمی‌دانیم دو امتیاز پایمال شده استقلال را از چه کسی بگیریم. بار دیگر تأکید می‌کنیم کنار مجیدی هستیم و از او حمایت می‌کنیم. نحوه قضاوت داور را به هیچ عنوان برنمی‌تابیم. همین امشب اعتراض رسمی خودمان را به داوری سیدعلی انجام دادیم و شنبه نیز برای پیگیری موضوع داوری شخصاً اقدام خواهم کرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------