خیانت بازیکن جنجالی پاریسن‌ژرمن به همسرش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
حال و روز مائورو ایکاردی چندان خوب نیست و به نظر می رسد این بازیکن شرایط دشواری را تجربه می کند.

به گزارش خبرآنلاین، از همان روزهای ابتدایی ظهور ستاره گلزنی به نام مائورو ایکاردی در ترکیب سمپدوریا و در ادامه اینتر شاهد بروز حواشی فراوان در اطراف این بازیکن بودیم. شروع رابطه با واندا نارا به زعم بسیاری خیانت مائوریتو به مکسی لوپز، مهاجم آرژانتینی بود و بسیاری از هواداران فوتبال از همان ابتدا به خاطر این کار علاقه چندانی به مائورو ایکاردی نداشته و از این بازیکن انتقاد می کردند.

 

اما در ۲۴ ساعت اخیر حالا شایعاتی در مورد خیانت مائورو ایکاردی به واندا نارا و ارتباط این بازیکن با یک مدل آرژانتینی منتشر شده تا دوباره انتقادات از این بازیکن شدت بگیرد. حالا نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد مائورو ایکاردی صبح امروز و پس از انتشار جدایی از واندا نارا، تمرینات پاری سن ژرمن را از دست داده و در کمپ تمرینی این باشگاه غیبت داشته است. به نظر می رسد این مهاجم باتجربه دچار افسردگی شده و حال و روز مساعدی بعد از انتشار این اخبار در شبکه های اجتماعی ندارد.

 

باید دید واکنش باشگاه پاری سن ژرمن و مائوریسیو پوچتینو به این بی انضباطی مائورو ایکاردی چه خواهد بود. اخباری در مورد تمایل مالکان جدید و متمول نیوکاسل به خرید مائورو ایکاردی در فصل زمستان منتشر شده و ممکن است در صورت ادامه این رفتارها، پاری سن ژرمن قید این بازیکن را زده و مجوز فروش او به نیوکاسل را صادر کند. پاری سن ژرمن جمعه شب در لیگ یک تیم آنژه را شکست داد و حالا آنها سه شنبه در لیگ قهرمانان میزبان لایپزیش خواهند بود که بعید است ایکاردی در این دیدار حاضر شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------