آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

رابطه سرد ساپینتو و فتح‌الله‌زاده



  فوتبال استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

تیم فوتبال استقلال در‌حالی خود را برای دیدار هفته پانزدهم مقابل تراکتور آماده می‌کند که از حواشی این تیم اخبار خوشایندی به گوش نمی‌رسد. اگرچه استقلال هنوز از شانس نسبتا خوبی برای کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل برخوردار است، اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد شاید وضعیت خوب این تیم تداوم نداشته باشد.

 

این در‌حالی است که استقلال تا همین جای کار هم نان بردهای اقتصادی و بعضا خارج از خانه را می‌خورد چون کسب 2 پیروزی خانگی از 8 دیدار ممکن در ورزشگاه آزادی نمی‌تواند نقطه مثبتی در کارنامه سرمربی و کادرفنی این تیم به‌شمار برود. همه اینها در‌حالی هستند که تا زمان حضور مصطفی آجورلو حداقل در ظاهر هم که شده بود بین مدیریت و کادرفنی صلح برقرار بود، اما امروز و با بازگشت فتح‌الله‌زاده در قامت مدیریتی در باشگاه استقلال، این صلح و صفا جای خود را به یک کشمکش ضمنی و آتش زیر خاکستر داده است. 

 

با همه این تفاسیر درخصوص همکاری سرمربی پرتغالی با باشگاه استقلال اخبار خوشایندی به گوش نمی‌رسد و طبق شنیده‌ها ساپینتو از وضعیت فعلی تیمش ناراضی به‌نظر می‌رسد، البته همان‌طور‌که گفته شد استقلال در زمین نتایج بدی کسب نکرده و جدول رده‌بندی گویای آن است که این تیم امروز فقط یک امتیاز از میانگین امتیاز قهرمانی عقب است و وضعش در جدول خیلی هم بد نیست، اما نوسانات شدید فنی در روند دیدارهای این تیم و کسب نتایج سینوسی باعث شده است تا در ذهن مدیریت باشگاه مسائلی نقش ببندد که ماحصل آن شاکی شدن مرد پرتغالی از این تفکرات باشد. 

نکته قابل توجه اینکه قبل از کشمکش‌های جدید که بر سر کمپ حجازی و اتاقی که ساپینتو برای تجهیز کار خودش در‌نظر گرفته بود، برخی اتفاقات دیگر از جمله مشکلات مالی و عدم‌پرداختی‌های به‌موقع به کادر و بازیکنان تا حدودی ساپینتو را آشفته کرده و او مدام در تماس با مدیریت از آنها درخواست می‌کرد تا فکری به‌حال این معضل بشود. 

با رفع موقتی این مشکل، باشگاه به ‌خیال اینکه رضایت بازیکنان را جلب کرده به فکر تسویه‌حساب با طلبکاران خارجی افتاد، این در‌حالی است که با توجه به اینکه هنوز در این قضیه یعنی تسویه‌حساب با امثال استراماچونی گره‌ای باز نشده و توافقی حاصل نشده است. این موارد کادرفنی را برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم به اندازه کافی نگران کرده است؛ چراکه با این وضعیت اگر تنبیه شدیدی از سوی فیفا درنظر گرفته نشود، قطعا پنجره این تیم بسته خواهد ماند و این در‌حالی است که هنوز مشخص نیست وضعیت دو ستاره این تیم یعنی قایدی و محبی برای نیم‌فصل دوم به کجا خواهد انجامید. 

 

در این بین حالا شنیده می‌شود که برخی دخالت‌های فنی صورت‌ گرفته از سوی مدیران باشگاه و برخی اظهارنظرها در این خصوص به مذاق مرد پرتغالی خوش نیامده و به‌شدت ساپینتو را آشفته و عصبانی کرده است تا جایی که او در این خصوص در گفت‌وگو با نزدیکانش واکنش‌هایی را نشان داده است. 

 

مجموع این اتفاقات یعنی تداوم مشکلات مالی که احتمال باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی را کمرنگ کرده و باعث می‌شود تا استقلال نتواند برای نیم‌فصل دوم تقویت شود از یک سو و از سوی دیگر بحث دخالت‌های فنی صورت گرفته در کار ساپینتو و همین ماجرای اخیر درخصوص ماجراهای کمپ حجازی که منجر به تمرین دیروز آبی‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب شد، باعث شده است تا ساپینتو هر‌روز شاکی‌تر از روز قبل باشد، این در‌حالی است که برخی اخبار تایید نشده نیز حاکی از آن است که مدیریت باشگاه هم با تداوم این نتایج شاید به فکر برخی تغییراتی بیفتد که فعلا با وضعیت فعلی استقلال دور از ذهن هستند. 

 

در هر صورت استقلال به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های امسال حاضر شده و همین امر باعث شده است تا تیم‌ها با یک تفکر دیگر نسبت به سایر بازی‌های‌شان در برابر حریفان دیگر، در مقابل این تیم قرار بگیرند که همین موضوع به‌خودی‌خود کار را برای استقلال و موفقیت دوباره این تیم در فصل‌جاری سخت کرده است. با این حال به‌نظر می‌رسد اخبار و حواشی ناخوشایند جدیدی که از این باشگاه به گوش می‌رسد چه‌بسا کار را هم برای این تیم در راه دبل قهرمانی دشوار‌تر کند. 

 

 فرهیختگان 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------