مهاجم درجه چندم هلندی آقای گل لیگ شد!



,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
یورگن لوکادیا با وجود جدایی از پرسپولیس همچنان در صدر جدول گلزنان قرار دارد. 

 به گزارش خبرآنلاین؛ نیم فصل اول لیگ برتر در شرایطی به اتمام رسید که یک اتفاق عجیب و شگفت‌انگیز در جدول گلزنان رقابت‌ها رخ داده است.

 

یوگرن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق پرسپولیس که پیش از هفته دوازدهم از این تیم جدا شد هم‌چنان با شش گل زده در جدول گلزنان صدرنشین است و با وجود اینکه در چند هفته اخیر به میدان نرفته هنوز هیچ مهاجمی نتوانسته جای او را در صدر جدول گلزنان بگیرد.

 

در حال حاضر یورگن لوکادیا و محمد عباس‌زاده 6 گله هستند ولی چون لوکادیا این تعداد گل را در 725 دقیقه بالاتر از محمد عباس‌زادهقرار گرفته که این فصل 1229 دقیقه برای تراکتور به میدان رفته است.

 

جدایی لوکادیا از پرسپولیس واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته و حتی بعضی‌ها او را بازیکن درجه چندم خارجی خواندند ولی همین بازیکن با وجود غیبت در لیگ برتر هنوز صدرنشین جدول گلزنان است. پرسپولیس در نیم فصل اول 20 گل به ثمر رساند و این یعنی لوکادیا تقریبا 30 درصد گل‌های تیمش را با حضور در تنها 9 بازی به ثمر رسانده است. نکته طعنه‌آمیز این است که در بعضی تیم‌های مدعی تمام مهاجمان روی هم نتوانسته‌اند به اندازه لوکادیا گلزنی کنند که این به خوبی نشان‌دهنده فقر گلزنی در بین مهاجمان و تیم‌های لیگ برتری است.

 

با توجه به آمار گلزنی دیگر مهاجمان بعید نیست لوکادیا در پایان فصل هم یکی برترین گلزنان لیگ برتر باشد!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------