آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

آنچلوتی و اسکالونی بهترین سرمربی‌های سال ۲۰۲۲



 آنچلوتی و اسکالونی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی رئال مادرید و تیم ملی فوتبال آرژانتین از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان بهترین مربی باشگاهی و ملی سال ۲۰۲۲ انتخاب شدند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورتال، کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین سرمربی باشگاهی فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد. این سرمربی ایتالیایی ۲۴۵ امتیاز کسب کرد و بالاتر از پپ گواردیولا به این مهم رسید.

 

به این ترتیب آنچلوتی برای سومین بار از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال به عنوان بهترین مربی باشگاهی جهان انتخاب شد. رئال مادرید تحت هدایت او فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا شد.

 

پیش از این آنچلوتی از سوی یوفا به عنوان بهترین مربی سال شناخته شده بود.

 

در بخش تیم‌های ملی نیز لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین به عنوان بهترین مربی ملی در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد. این آرژانتینی ۲۴۰ امتیاز کسب کرد و به عنوان نخست رسید. دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه با ۴۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. فرانسه با هدایت او برای دومین بار متوالی به فینال جام جهانی رسید. ولید رکراکی سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش شگفتی‌ساز نیز که توانست یک تیم آفریقایی را برای اولین بار به نیمه نهایی جام جهانی ببرد در رده سوم ایستاد.

 

تیم ملی آرژانتین برای اولین بار از سال ۱۹۸۶ قهرمان جام جهانی شد. اسکالونی از سال ۲۰۱۸ هدایت این تیم را برعهده دارد و پیش‌تر قهرمان جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۱ و فینالیسیما ۲۰۲۲ نیز شد. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------