آتش بس بین سردار آزمون و طارمی



  سردار آزمون و طارمی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

ایران ورزشی نوشت: سردار آزمون و مهدی طارمی پس از اتفاقات رخ داده در مورد اسکوچیچ می گویند با یکدیگر مشکلی ندارند.

 

بعد از اتفاقاتی که طی روزهای اخیر و درباره استوری‌های بازیکنان تیم ملی در اینستاگرام رخ داد، سردار آزمون در مصاحبه‌ای حرف‌های جدیدی به زبان آورد و کدهایی داد که نشان می‌دهد او هنوز با برخی بازیکنان حاضر در تیم ملی مشکل دارد. ضمن اینکه او وجود برخی شایعه‌ها در مورد ارتباط قرارداد تبلیغاتی‌اش با یکی از نزدیکان اسکوچیچ را رد کرد. این شایعه بعد از حمایت‌هایی که سردار از ادامه مربیگری اسکوچیچ در تیم ملی انجام داد به راه افتاد و خیلی‌ها بر این عقیده بودند که مدیر برنامه‌های ایرانی سرمربی تیم ملی، قرارداد تبلیغاتی آزمون را جفت و جور کرده و مهاجم بایرلورکوزن هم به این دلیل از اسکوچیچ حمایت می‌کند. آزمون تأکید کرد که هیچ شناختی از مدیربرنامه‌های اسکوچیچ ندارد و البته محمدحسین میثاقی- مجری برنامه فوتبال برتر – هم مدعی شد با تحقیقات و پرس و جوهایی که انجام داده، مسئولان شرکت مورد نظر هم شناختی از مدیربرنامه‌های اسکوچیچ نداشتند.

 

پیش از مصاحبه آزمون، خیلی‌ها فکر می‌کردند رابطه میان او و مهدی طارمی شکرآب شده و آنها دیگر مثل قبل ارتباط نزدیکی با هم ندارند. سردار اما به این شایعه‌ها پایان داد و گفت در این روزهای اخیر بارها با طارمی صحبت کرده و هیچ مشکلی میان او و مهاجم پورتو وجود ندارد. همین صحبت‌ها را مهدی طارمی هم انجام داده و تأکید کرده که مشکلی میان او و آزمون وجود ندارد و هرگز هم به وجود نخواهد آمد. سردار البته از اختلاف نظرهایی گفت که در برخی مسائل وجود دارد اما آنها نمی‌توانند به رفاقت دیرینه او با برخی بازیکنان تیم ملی ضربه بزنند.

 

سردار در صحبت‌های مفصل خود همچنان از اسکوچیچ حمایت کرد و معتقد بود اگر می‌خواهند به همکاری با او پایان بدهند، باید با روش خوبی این کار را انجام بدهند. او از نحوه جدایی کارلوس کی‌روش هم مثال زد که وقتی می‌خواست از ایران برود، هیچ‌یک از مسئولان حضور نداشتند و فقط یک راننده او را تا فرودگاه همراهی کرد. منظور آزمون این است که اگر قصد اخراج اسکوچیچ را داریم، بد بدرقه نباشیم و از زحمات او قدردانی کنیم.

بخشی از صحبت‌های آزمون هم به بازیکنی مربوط می‌شد که در فوتبال بسیار ادعا دارد و معتقد است در پست‌اش بهتر از او نداریم اما آخرین بار در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شده و از آن به بعد در تیم‌های مختلف هرگز موفق نبوده و باشگاه‌ها هم هر بار بنا به دلایلی عذر او را خواسته‌اند. شاید این قسمت از صحبت‌های سردار آزمون بی‌ارتباط با رامین رضاییان نباشد. بخصوص همان شبی که برنامه فوتبال برتر روی آنتن رفت، سردار و رضاییان به رابطه خود در اینستاگرام پایان دادند و یکدیگر را آنفالو کردند.

 

گل صحبت‌های سردار مربوط می‌شد به جایی که از تلاش برای موفقیت تیم ملی حرف زد و اینکه هدف تمام بازیکنان بالا بردن پرچم ایران در جام جهانی است. او حتی تأکید کرد که برای بازیکنان تیم ملی، مهم‌ترین هدف موفقیت تیم ملی است و فدراسیون فوتبال هر فردی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کند، آنها باید تبعیت کنند و بیشترین انرژی خود را بگذارند تا تیم ملی بتواند بهترین نتایج را کسب کند.

 

آزمون که طی روزهای اخیر در متن حواشی قرار داشت، با صحبت‌هایی که انجام داد کمی از فشارها کم کرد و حالا هم قصد دارد با بیشترین آمادگی ممکن به اردوی بعدی تیم ملی پا بگذارد و دوباره همان مهاجمی باشد که همه از او انتظار دارند. او همراه با علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی می‌توانند خط حمله‌ای پرقدرت را حتی در جام جهانی تشکیل بدهند و پایان اختلاف‌نظرها می‌تواند آنها را در رسیدن به هدف امیدوارتر کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------