پشت پرده بی‌احترامی یک عربستانی به کریستیانو رونالدو



 کریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
برخلاف تصور به نظر می‌رسد هواداران النصر هنوز از کریستیانو رونالدو عصبانی نیستند.

 به گزارش خبرآنلاین؛ پس از شکست تیم النصر مقابل الاتحاد در نیمه‌نهایی سوپرکاپ عربستانی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن دو هوادار پیراهن شماره 7 کریستیانو رونالدو را زیر پا له می‌کردند و ظاهرا او را مقصر شکست 3 بر یک النصر می‌دانستند.

 

کریستیانو رونالدو هنوز موفق به گلزنی برای النصر نشده و در این بازی هم یک فرصت خوب را از دست داد که حتی باعث شد از سوی رودی گارسیا، سرمربی تیم عربستانی هم سرزنش شود.

 

پس از اینکه چند هوادار پیراهن رونالدو را زیر پا له کردند گفته شد که آن‌ها از عملکرد ضعیف او ناراحت بودند ولی شواهد نشان می‌دهد که این اقدام از سوی هواداران تیم رقیب النصر یعنی الاتحاد انجام شده است.

 

در حالی که می‌توان تصور کرد که پس از شکست، کاسه صبر هواداران النصر لبریز شده و آنها از عملکرد ضعیف رونالدو ناراحت شده باشنداما به نظر می‌رسد چنین واکنشی بیش از حد تند باشد. اگر به آن ویدیو دقت کنید می بینید که آن‌ها هواداران النصر نیستند، اول از همه به این دلیل که هر هواداری که به تیم خود احترام بگذارد پیراهن آن را زیر پا له نمی‌کند و اگر قرار بود چنین اقدام افراطی انجام دهد برای یک دلیل بزرگتر بود.

 

در مرحله بعد، قابل توجه است که آنها رنگ‌های تیم رقیب یعنی الاتحاد را به تن کرده‌اند که در بازی سوپرجام پیروز شده و قابل توجه است که آنها روسری‌ها و پرچم‌هایی به رنگ‌های باشگاه خود به سر دارند.

 

مشاهده می‌شود که مشکی و زرد رنگ‌های غالب هواداران در ویدئو هستند. رنگ‌هایی که با الاتحاد یکی بوده ولی هواداران النصر با رنگ‌های آبی و زرد به استادیوم می‌روند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------