حمله کیهان به فدراسیون فوتبال: ابقای اسکوچیچ، کار مافیای فوتبال است/ او آدم وقیحی است



فدراسیون فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

کیهان نوشت:با اعلام رای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر ابقای سرمربی کروات که بدون تردید مهره دست نشانده و گوش به فرمان جریان دلالی افسارگسیخته و وقیح است بیش از پیش بر همه حتی خوش باوران و دیرباوران و جز کسانی که خود را بنابر مصالحی! به خواب زده‌اند معلوم شد که تیم ملی و بالتبع کلیت فوتبال ما در دست جریان فرصت‌طلب و منفعت‌جو گرفتار و اسیر است.

 

جریانی که از حدود بیش از بیست سال پیش مرحله تازه‌ای را در زندگی نکبتی خود آغاز کرده و با استفاده از بی‌ثباتی در سطح مدیریت فدراسیون و یا ارعاب مدیران عوضی آمده وبزدل وکارنشناس‌، با نفوذ در مراکز حساس از جمله رسانه‌ها و خاصه بخش‌ها و برنامه‌هایی از صدا وسیما، برای رسیدن به اهداف حقیر و کسب منافع نامشروع هر چه بیشتر، برنامه‌ها و طرح‌هایی را به شکل خزنده، گاه صریح و بی‌پرده و گاه کاملا موذیانه درباره فوتبال ایران اجرا می‌کند.

 

عمده این برنامه‌ها یکی تحقیر صریح و لگدمال کردن آشکار شخصیت مربی ایرانی است و دمیدن در ساز بی‌دانشی وبی‌سوادی و بی‌عرضگی اوست و دیگری به طور موذیانه دامن زدن به رقابت میان طرفداران تیم‌های بزرگ و مطرح کشور و تبدیل تدریجی آن به بدبینی شدید و کینه عمیق و نفرت در حد دشمنی و... (که بحث مفصل آن در این مختصر نمی‌گنجد) تا برسد روزی که از این آبی که خود گل‌آلوده کرده برای تامین منافع حرام و نامشروع خود ماهی بگیرد و خط و ربط غلط و ویرانگر خود را به فوتبال تحمیل نماید و بر گرده فوتبال ایران سوار و مسلط شود.

 

و امروز همان روز است. روزی که هیئت به اصطلاح رئیسه فدراسیون که اکثر قریب به اتفاق نام و نشانی در فوتبال ایران ندارند و کسی از اهالی فوتبال آنها را نمی‌شناسد و اصلا معلوم نیست با کدام مشروعیت فنی و تخصصی و اجتماعی در این جایگاه قرار گرفته و به آن نفوذ کرده‌اند، تحت تاثیر این جریان و در واقع (مثل سرمربی تیم دلالی) گوش به فرمان «راهبران» مافیایی این جریان، بدون توجه به نظرات صریح کمیته فنی‌، که اکثرقریب به اتفاق آنها از چهره‌های خاک خورده و شناخته شده فوتبال ایران هستند مبنی بر فقدان صلاحیت سرمربی دست نشانده و با بی‌اعتنایی به نظرات دلسوزانه و کارشناسانه کسانی که عمری برای سلامت و اصلاح و قرار گرفتن فوتبال در خدمت مردم و جامعه بی‌پروا و شجاعانه با دلالیسم افسارگسیخته و قالتاقیسم قبح‌شکن در ورزش و فوتبال جنگیده‌اند، همچون ابزاری بی‌اراده و عناصری فاقد اختیار به خواست و اراده دلال‌های پیشانی سفید و بدنام فوتبال عمل و بیش از پیش به نظرات تخصصی و کارشناسی معطوف به منافع ملی و مطالبات مردمی بی‌اعتنایی و توهین کردند...

 

و البته با این کار فقط کارنامه خود را رفوزه‌تر و سیاه‌تر از قبل کرده و بیش از پیش ثابت کردند این‌کاره نیستند و به اشتباه به این جایگاه نفوذ کرده‌اند. آنان با این رفتار واعلام نظر ضد کارشناسی نشان دادند که برای تصمیم گیری بیش از آنکه به نظرات «کمیته فنی» و منافع ملی و مطالبات به حق مردمی توجه داشته باشند گوش به فرمان فرامین باندهای منفعت‌پرست هستند و در پی تامین منافع دلالی سیری ناپذیر است... 

 

خبرآنلاین 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------