آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

ویسی: گیج نشده‌‍‌ام!/ احتمالا امروز ماندنم در آبادان مشخص شود



 ویسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من نمی‌گویم نفت آبادان قهرمان یا صددرصد آسیایی می‌شود اما هیچ ایرادی ندارد تیمی که این فصل برای نیفتادن جنگیده است فصل بعد بخواهد برای آسیایی شدن بجنگد.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ادامه همکاری با باشگاه صنعت نفت آبادان، اظهارکرد: عصر امروز با آقای قیم مدیرعامل پالایشگاه آبادان جلسه‌ای در همین زمینه دارم و فکر می‌کنم در این جلسه مهم احتمالا ادامه همکاری من با صنعت نفت مشخص شود. خود من تمایل به ماندن دارم اما تاکنون صحبت‌های رسمی در این زمینه با باشگاه نداشته‌ام زیرا بعد از بقای تیم در لیگ برتر اعضای هیات مدیره استعفا دادند و مدیرعامل باشگاه نیز فعلاً تصمیمی نگرفته است. در واقع درست است که مدیرعامل در سمت خود باقی مانده است اما چون هیات مدیره‌ای نیست، کسی هم برای تصمیم‌گیری وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: قبلا هم گفته‌ام گزینه اول تا سوم من صنعت نفت آبادان است، البته چند پیشنهاد لیگ برتری هم دارم اما هنوز به آن پیشنهادها فکر نکرده‌ام و منتظر جلسه امروز با مدیرعامل پالایشگاه آبادان هستم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من می‌گویم چرا نفت آبادان هر سال باید برای نیفتادن تلاش کند و حداقل یک بار هم برای قرارگرفتن جزو تیم‌های بالای جدول تلاش کنیم. هر چند از این حرف من سوءبرداشت شد و گفتند عبدالله ویسی می‎‌‎گوید صنعت نفت آبادان می‌خواهد برای آسیایی شدن تلاش کند و ویسی می‌خواهد تیم را آسیایی کند. البته معتقدم وقتی تیمی برای بودن در بالای جدول تلاش می‌کند مطمئناً خواهد توانست به سهمیه آسیایی هم برسد و من تجربه این کار را در استقلال خوزستان و تیم صبا دارم. پس کار نشدی وجود ندارد و هیچ ایرادی ندارد تیمی که این فصل برای نیفتادن جنگیده است فصل بعد بخواهد برای آسیایی شدن بجنگد اما متأسفانه بعضی‌ها می‌گویند عبدالله ویسی گیج شده است که این حرف را می‌زند چرا باید وقتی تجربه این کار را دارم گیج شده باشم. من نمی‌گویم نفت آبادان قهرمان یا صددرصد آسیایی می‌شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود پیشنهادهایی که از سایر تیم‌ها دارید اما همچنان تمایل به ادامه همکاری با نفت آبادان دارید؟ گفت: وقتی در هواپیما در پرواز کنار یک نفر می‌نشینی، در یک پرواز یک‌ساعته مطمئناً با کسی که صندلی کناری شما نشسته است طی صحبت‌هایی که داری رفیق می‌شوی و بعد فکر کنید من دو ماه و نیم با نفت آبادان زندگی کردم و نسبت به این شهر و مردم خوزستان عرق دارم. با این تیم خندیدیم و گریه کردیم و پول برایم در وهله‌های دوم و سوم است زیرا در این مدت متوجه شدم که مسئولان و مردم آبادان با صداقت و پاک هستند. دوستان زیادی در این شهر دارم و واقعا پیشکسوتان و مسئولان آبادانی و باشگاه خیلی خوب با من تا کردند و هر چه باید باشد در این شهر هست، به جز پول که امیدوارم شرایط برای داشتن یک تیم خوب برای مردم آبادان فراهم شود.  

 

ویسی با تشکر از مسئولان آبادانی خاطرنشان کرد: قدردان این مسئولان هستم و امیدوارم برای یک بار هم که شده یک تصمیم خوب برای صنعت نفت بگیرند و مطمئن باشند سود می‌برند زیرا وقتی جامعه و مردم خوشحال باشند بخشی از آسیب‌های جامعه از بین خواهد رفت.

 

وی درباره مطرح شدن این موضوع که دوست دارد شناسنامه نمادین آبادانی به او اهدا شود، گفت: آبادان در دنیا یک برند است و با توجه به اینکه در این شهر زندگی کرده‌ام و واقعاً به مردم آن عرق دارم، از فرماندار آبادان خواستم یک شناسنامه نمادین آبادانی به من داده شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------