آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

عملکرد درخشان تیم اماراتی با مجیدی/گل سه امتیازی علیپور در لیگ پرتغال



مجیدی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
اتحاد کلباء در سه بازی که با هدایت فرهاد مجیدی به میدان رفته است ۱۲ گل به ثمر رسانده بدون آنکه دروازه‌اش باز شود. 

به گزارش ایسنا و به نقل از البیان، اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی اردوی ۲۰ روزه را در اتریش برگزار کرد. این تیم در اردوی خارجی خود سه بازی دوستانه برگزار کرد که عملکرد بسیار خوبی در آنها داشت به طوریکه با نتایج ۵ بر صفر، ۳ بر صفر و ۴ بر صفر  حریفان خود را شکست داد.

 

اتحاد کلباء در این سه بازی ۱۲ گل به ثمر رسانده، بدون آنکه گلی دریافت کند که این نشان می‌دهد آنها در وضعیت خوبی به سر می برند.

 

اردوی ۲۰ روزه این تیم اماراتی به پایان رسید و آنها تا پنج‌شنبه استراحت خواهند کرد و بعد از آن خود را آماده دور بعدی تمرینات خود با هدایت فرهاد مجیدی می‌کنند.

 

مجیدی بعد از آنکه توانست استقلال را مقتدرانه قهرمان لیگ برتر ایران کند راهی لیگ امارات شد تا هدایت اتحاد کلباء را برعهده بگیرد. 

 

این تیم اماراتی تغییرات خوبی در تابستان داشته است و هواداران و مدیریت باشگاه امیدوار هستند که نتایج بهتری نسبت به فصل قبل به دست آورند.

 

گل سه امتیازی علیپور در لیگ پرتغال

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته توانست در هفته نخست لیگ پرتغال یک گل سه امتیازی به ثمر رساند.

 

علیپور  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا، در بازی پایانی هفته نخست رقابت های لیگ پرتغال تیم ژیل ویسنته که علی علیپور را در اختیار داشت در خانه به مصاف پاکوش رفت.

 

در این دیدار ژیل ویسنته توانست سه امتیاز ارزشمند خانگی را با درخشش مهاجم ایرانی خود به دست آورد.

 

علی علیپور در این بازی نیمکت نشین بود. او در دقیقه ۸۰ به میدان رفت و تنها ۵ دقیقه بعد از حضورش توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

 

علیپور فصل قبل در ماریتیمو بازی می کرد و در تابستان راهی ژیل ویسنته شد و در همان بازی نخست توانست تاثیر گذاری خود را نشان دهد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------