رونمایی از دختری که پیکه با او به شکیرا خیانت کرد/عکس



 جدایی پیکه و شکیرا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
خبرنگاران موفق شده‌اند به جزئیاتی از زندگی شخصی زنی که باعث جدایی پیکه و شکیرا شده و در حدود دو ماه هویت خود را مخفی نگه داشت، پی ببرند.

به گزارش خبرورزشی؛ کلارا چیا مارتی (۲۳ ساله) دانشجوی روابط عمومی است و در حال حاضر در شرکت پیکه (کازمِس) کار می‌کند و این همان زنی است که پیکه به خاطرش از شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی، جدا شده است.

 

بعد از اینکه نشریه «سان» عکس پیکه را به همراه یک دختر ۲۳ ساله بسیار خوشحال منتشر کرد، شایعاتی مربوط به طرح ادعایی جدید پیکه علیه شکیرا مطرح شد.

 

طبق گزارش نشریه اسپانیایی «لارازون» رابطه پیکه و کلارا از جمله روابط گذرا نیست و این دو قصد جدی برای باهم بودن دارند. در همین راستا مدافع اسپانیایی کلارا را به خانواده‌اش معرفی کرد. پیکه حتی کلارا را به دو پسری که از شکیرا دارد (ساشا ۷ ساله و میلان ۹ ساله) هم معرفی کرده است و این موضوع احتمالا ستاره سرشناس کلمبیایی را آزرده خاطر کرده است.

 

یوردی مارتین، خبرنگار اسپانیایی، می‌گوید که پیکه بعدازظهرها به همراه کلارا به خانه پدر و مادرش می‌رود. لازم به یادآوری است که خانه‌ای که شکیرا در آن زندگی می‌کند نزدیک به خانه پدر و مادر پیکه است و فقط یک استخر این دو خانه را از هم جدا کرده است. بنابراین شکیرا به راحتی می‌تواند پیکه و پارتنر جدیدش را ببیند و پیکه به این موضوع اهمیتی نمی‌دهد.

 

یکی دیگر از روزنامه‌های اسپانیایی که مسئول انتشار این شایعه بود نوشت که پیکه خواننده کلمبیایی را تحریک می‌کند و پارتنر جدیدش را در تمام بعدازظهرها به خانه پدر و مادرش که جفت خانه شکیرا است می‌برد.

 

علاوه بر این، مارتین نیز اضافه کرد که پیکه تشنه انتقام از شکیرا به خاطر تمام اتفاقاتی است که بعد از جدایی رخ داده است. رابطه پیکه و شکیرا اکنون بدترین لحظات خود را طی می‌کند.

 

 جدایی پیکه و شکیرا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------