قصر شناور؛ محل اقامت خانواده فوتبالیست‌ها در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر/ تصاویر این کشتی شگفت‌انگیز را ببینید



 قصر شناور,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
همسران و نامزدهای بازیکنان تیم ملی انگلیس در طول جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از زندگی لوکس در یک کشتی کروز یک میلیارد پوندی لذت خواهند برد.
 قصر شناور,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

قرار است که تعدادی از نامزدها و همسران بازیکنان تیم ملی انگلیس در طول جام‌جهانی قطر در کشتی کروز MSC World Europa ملقب به «قصر شناور» اسکان داده شوند. این کشتی شامل شش استخر، ۱۴ جکوزی با منظره اقیانوس، سالن‌ها، بوتیک‌ها، رستوران‌ها، بارها و طولانی‌ترین سرسره خشک در دریا است. در قطر معمولاً ممنوعیت مشروبات الکلی وجود دارد که می‌تواند افراد را به زندان بیاندازد، اگرچه سرو نوشیدنی‌های الکلی در برخی از مناطق منتخب آزاد خواهد بود.

 

از آنجایی که کشتی کروز MSC World Europa خارج از ساحل است چنین محدودیت‌هایی ندارد و مهمانان می‌توانند نوشیدنی‌های الکلی بنوشند و حمام آفتاب بگیرند. پکیج‌های اقامتی برای هر نفر در حدود ۶۰۰۰ پوند است، که در مقابل ثروت کهکشانی بازیکنان تیم ملی انگلیس رقم زیادی به نظر نمی‌آید.

 

تعدادی از همسران و نامزدهای فوتبالیست‌های انگلیسی ترجیح داده‌اند که در دبی بمانند و با هواپیما برای تماشای مسابقات به قطر سفر کنند، اما عده زیادی هم این کشتی کروز را برای محل اقامت خود در نظر گرفته‌اند.

 

یکی از منابع به نشریه «سان» گفت: «این کشتی مکانی شگفت‌انگیز برای اقامت است، و واقعاً شبیه به قصری شناور است. به همین دلیل است که خیلی از بازیکنان به سرعت پکیج‌های اقامتی تهیه شده توسط اتحادیه فوتبال را خریداری کردند. کسانی که در کشتی می‌مانند می‌توانند حداقل پنج نفر همراه داشته باشند و برای مهمانان اضافی پول اضافی پرداخت کنند. به این معنی که پرستاران بچه و سایر اعضای خانواده هم می‌توانند در این سفر حضور داشته باشند. ممنوعیت‌های مختلفی که در قطر وجود دارد شامل این کشتی نمی‌شود چون خارج از ساحل است.

 

این کشتی می‌تواند ۶۷۶۲ مهمان را در خود جای دهد، و بسیاری از طرفداران هنوز در تلاش برای رزرو اتاق هستند. قیمت‌ها از حدود ۳۰۰ پوند شروع می‌شود اما تا ۶۹۰ پوند در شب می‌رسد.»

 

سرسره بلند خشک و سرسره‌های آبی، به همراه وسایل بازی دیگر هم از ویژگی‌های این کشتی لوکس است.

 

 قصر شناور,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
 قصر شناور,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
خبرورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------