آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واگذاری سرخابی‌ها به نقطه پایانی رسید | پرسپولیس به چهار بانک رسید، استقلال به خلیج‌ فارس

باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد. به گزارش ورزش سه، به نظر می…

اعتراف سرمربی سابق استقلال؛ العین شایسته پیروزی بود



 فرهاد مجیدی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی سابق تیم استقلال تهران با اشاره به شکست اتحاد کلباء برابر العین گفت: برابر تیم العین خوب نبودیم و حق تیم باخت بود. 

به گزارش ایرنا، تیم اتحاد کلباء امارات در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال این کشور برابر تیم العین با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا فرهاد مجیدی دومین شکست خود را در کشور امارات تجربه کند. تیم اتحاد کلبا در چهار بازی گذشته ۲ پیروزی و ۲ شکست را کسب کرده و با ۶ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 

فرهاد مجیدی بعد از باخت برابر العین به خبرنگاران گفت: تیم فوتبال العین بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و مستحق پیروزی بود. شاگردان من عملکرد خوبی  در این بازی نداشتند. به العین تبریک می‌گویم. امیدوارم در آینده عملکردمان را بهتر کنیم و برای رسیدن به این هدف نیاز داریم تا در چندین مورد تغییراتی در تیم انجام دهیم.

 

سرمربی سابق استقلال در زمینه غیبت چند بازیکن تاثیرگذار این تیم نیز گفت: الکس سرما خورده بود و شرایط بازی را نداشت. درباره ایگور هم باید بگویم ما نمی‌خواستیم به ترکیب خط دفاع خود دست بزنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------