"هیولا" همه را متعجب کرد



  منچسترسیتی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
درخشش ارلینگ هالند باعث تعجب و شگفتی سرمربی و هم تیمی سابقش شده ولی خود مهاجم نروژی چندان تحت تاثیر عملکرد خوب خودش نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، سه هت تریک در سه بازی اخیر خانگی، ۱۷ گل در یازده بازی. این آمارهای فوق‌العاده ارلینگ‌ هالند در منچسترسیتی است. ارلینگ هالند یکی پس از دیگری حریفان خود را در لیگ برتر قربانی می‌کند. پس از پیروزی ۶ بر ۳ مقابل یونایتد پپ گواردیولا از عملکرد این بازیکن ابراز شگفتی کرد.

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی چشمگیر تیمش مقابل منچستریونایتد گفت: احساس باورنکردنی داریم، هالند همیشه تشنه گلزنی به نظر می‌رسد و بسیار هوشیار است. اعداد و آمار این مهاجم ترسناک است.

 

 

هالند مانند فیل فودن هت تریک کرد. این بازیکن ۲۳ ساله نروژی موفق شد در سومین بازی خانگی خود باز هم هت تریک کند و به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شود که در ۳ بازی خانگی اول خود هت تریک می‌کند. هالند به بی بی سی گفت: "من هرگز در سه بازی خانگی سه بار پشت سر هم هت تریک نکرده بودم. این آمار فوق‌العاده است. بد نبود. ما شش گل زدیم، چه می توان گفت؟ این باورنکردنی است که در خانه پیروز شویم و شش گل بزنیم.

 

متس هوملس هم تیمی پیشین او نیز در واکنش به درخشش هالند نوشت: هالند یک "هیولا" است و خوشحال کننده است که او در بازی‌های بزرگ نیز خودش را نشان می‌دهد.

 

هالند یازده بازی برای قهرمان فوتبال انگلیس انجام داده است و ۱۷ بار گلزنی کرده است. او هم‌چنین در کنار روبرت لواندوفسکی، مهاجم پیشین بایرن و فعلی بارسلونا و کیلیان ام‌باپه با سه گل در دو بازی در صدر فهرست گلزنان لیگ قهرمانان اروپا نیز قرار دارد.

 

منچسترسیتی روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا پذیرای اف سی کپنهاگن دانمارک است و انتظار می‌رود این بازیکن بتواند شمار گل‌های خود را در لیگ قهرمانان افزایش دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------