شکایت میلیچ از استقلال به خاطر جعل اسناد!



 تیم استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدافع اسبق تیم استقلال به دلیل جعل اسناد از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

آنا نوشت:در شرایطی که استقلال از نظر مالی روزهایی بحرانی را سپری می‌کند شاهد اتفاقات عجیب و غریب دیگری هم هستیم.

 

در شرایطی که گفته می‌شد باشگاه استقلال مطالبات هرویه میلیچ مدافع اسبق این تیم را پرداخت کرده اما ظاهرا یک اتفاق عجیب باعث شده تا مدافع پیشین این تیم دوباره به فیفا از این باشگاه شکایت کند.

 

بعد از انتقال امیر حسین حسین زاده به شارلوای بلِژیک،قرار بود مبلغ رضایتنامه این بازیکن از طریق یک صرافی به حساب میلیچ بابت مطالباتش پردخت شود. این موضوع توسط یکی از مسئولان وقت باشگاه استقلال به یک صرافی در خارج از تهران سپرده شد اما مشخص شد یک اتفاق نادر در این جریان رخ داده است.

 

بعد از اینکه فیش واریزی به حساب میلیچ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و آنها هم این فیش را به این بازیکن ارسال کرده‌اند مدافع پیشین استقلال متوجه می‌شود پولی به حساب وی واریز نشده و فیش واریزی سندیتی ندارد به همین دلیل از طریق همان فیش با عنوان جعل اسناد از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرده است. حالا مسئولان جدید استقلال باید بابت این موضوع که در دوره مدیریت گذشته رقم خورده به فیفا توضیح بدهند و مدارک خود را در این زمینه ارائه کنند.

 

هرویه میلیچ مبلغ ۲۳۰ هزار یورو از باشگاه استقلال طلب دارد و با این شرایط نه تنها مطالبات وی پرداخت نشده بلکه حالا این بازیکن سابق به دلیل جعل اسناد از این باشگاه به فیفا شکایت خود را ارائه کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------