قهرمانان آرژانتینی با رئیس‌جمهور عکس نگرفتند/ رونمایی از اسکناس با طرح لیونل مسی



 قهرمانان آرژانتینی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
آلبرتو فرناندز، رییس جمهور آرژانتین، نتوانست با بازیکنان این تیم پس از فتح جام جهانی ۲۰۲۲ عکس بگیرد. 

به گزارش همشهری آنلاین، جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی روز گذشته در پایتخت این کشور برگزار شد و جمعیت زیادی که برای استقبال از کاروان این تیم در خیابان‌ها حاضر شد بسیاری را شگفت‌زده کرد.

 

آلبرتو فرناندز در تمام طول روز در حال پیگیری اخبار مربوط به این تیم بود که در نهایت به دلیل ازدحام جمعیت نتوانست در میدان اصلی شهر حاضر شود و با رییس جمهور دیدار کند.

 

مذاکرات بسیاری برای ملاقات بازیکنان آرژانتین با رییس جمهور این کشور انجام شد و او حتی به بازیکنان پیشنهاد داد که از بالکن کاخ ریاست جمهوری برای دیدار با مردم استفاده کنند و اعلام کرد که حتی خودش هم در بالکن حاضر نخواهد شد تا این مراسم به دور از سیاست برگزار شود اما در نهایت این اتفاق عملی نشد.

 

این اولین باری است که اعضای تیم قهرمان دیداری با رییس جمهور نخواهند داشت اما رسانه‌های نزدیک به دولت اعلام کردند که دلیل این اتفاق ترافیک شدید و ازدحام جمعیت در خیابان‌های بوئنوس آیرس بوده است.

 

فرناندز با انتشار عکسی از جمعیت بی‌سابقه حاضر در خیابان‌های بوئنوس آیرس در توییترش نوشت:« من هم مانند مردمی که به خیابان آمده بودند به افتخار تیم ملی کشورم جشن گرفتم. میلیون‌ها آرژانتینی به خیابان آمدند و این ماه دسامبر همیشه در قلب‌های ما خواهد ماند. همه ما سپاسگزار این اتحاد و هماهنگی حاصل از این لذت بسیار زیاد هستیم که بازیکنان برایمان به ارمغان آوردند. من به عنوان رییس جمهور آرژانتین بسیار خوشحال هستم.»

 

عکس | رونمایی از اسکناس با طرح لیونل مسی

دولت آرژانتین از اسکناس هایی با طرح لیونل مسی رونمایی کرده است.

 

 قهرمانان آرژانتینی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش خبرآنلاین، پس از قهرمانی آرژانتین با فوق ستاره محبوبش مسی، موجی از تشویق ها و حمایت های ویژه از سوی مردم و دولت آرژانتین به سمت لیونل مسی آمد. از زدن یک خیابان به اسم مسی گرفته تا بنر های تشریفاتی و جالب.

 

حالا اتفاق جالب دیگری افتاده است. دولت آرژانتین از چاپ اسکناس با طرح لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین رونمای کرده است. روی این اسکناس به غیر از تصویر مسی نام او هم نوشته شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------