آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

آبراهام: بالاخره در جام جهانی بازی می‌کنم/ مورینیو روی رم تمرکز کرده است



 آبراهام,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تامی آبراهام می‌گوید دعوت نشدن به تیم ملی انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ ناامیدی بزرگی نبود و او روزی در جام جهانی بازی خواهد کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، تامی آبراهام، مهاجم سابق چلسی در این فصل در ۲۰ بازی در تمام رقابت‌ها ۴ گل به ثمر رسانده و آمار ضعیف او در گلزنی در این فصل دلیل اصلی عدم دعوت به تیم ملی کشورش از سوی گرت ساوت‌گیت بود.  

 

آبراهام ابتدا درباره دعوت نشدن به تیم ملی انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: نمی‌گویم این ناامیدی بزرگی بود. البته من خوشحال نبودم و از اینکه نتوانستم به تیم ملی برسم افسوس خوردم ولی امیدوارم در آینده بهتر شوم. این چیزها شما را قوی‌تر می‌کند. من هنوز جوان هستم، سال های زیادی در پیش دارم و مطمئنم که برای شرکت در یک جام جهانی دیگر وقت خواهم داشت. حالا من فقط روی رم تمرکز کرده‌ام و می خواهم به باشگاه کمک کنم.

 

آبراهام در فصل گذشته با زدن ۲۷ گل در ۵۳ بازی در تمامی رقابت ها، گلزن ترین بازیکن رم شد اما نتوانست عملکرد فصل قبل را در این فصل هم تکرار کند.

 

او گفت: این چیزها در فوتبال اتفاق می‌افتد. قبلاً برای بازیکنان دیگر هم اتفاق افتاده و باز هم تکرار خواهد شد. فصل گذشته همه چیز برای من درست پیش رفت. این بار شروع ضعیفی داشتم، درست است اما من و تیم می خواهیم در ادامه فصل جبران کنیم.  

 

گفته می‌شود که فدراسیون پرتغال، مذاکراتی با خورخه مندس مدیر برنامه‌های مورینیو برای انتصاب احتمالی به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور آغاز کرده است. پرتغال در جام جهانی به مرحله یک چهارم نهایی رسید و برابر مراکش باخت و در ادامه فرناندو سانتوس را اخراج کرد و مورینیو اکنون نامزد اصلی جانشینی او است.

 

مهاجم رم اضافه کرد: مورینیو مربی بزرگی است و البته همه او را می‌خواهند. این یک افتخار است که کشور مهمی مانند پرتغال او را بخواهد. من مطمئن هستم که مورینیو روی رم تمرکز کرده است. مورینیو همیشه سعی کرده عملکرد ما را بهبود ببخشد. ما روی فصل تمرکز کرده‌ایم.

 

جالوروسی هفته آینده در خانه مقابل بولونیا به میدان خواهند رفت. اکنون آنها ۱۴ امتیاز کمتر از ناپولی صدرنشین دارند و سه امتیاز با تیم چهارم فاصله دارند. آیا رم در این فصل موفق به کسب حضور در لیگ قهرمانان خواهد شد؟ این مهاجم در پایان گفت: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد اما فکر می‌کنم این طور است و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------