آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

در پرسپولیس مدل 1401 کدام ستاره‌ها به میدان بروند؟



 ستاره‌ها ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

برای بازیکنان حرفه‌ای، حضور در ترکیب اصلی جزو مهم‌ترین اصول است. بازیکنی که برای نیمکت‌نشینی آماده باشد، همه تلاش‌های گذشته را به باد می‌دهد.

 

یک فوتبالیست زمانی می‌تواند از کارنامه خود دفاع کند و در سال‌های بعد، قراردادهای بهتر ببندد که توانایی حضور در میدان را داشته باشد، در غیر این صورت هیچ باشگاهی با بازیکن نیمکت‌نشین قرارداد میلیاردی نمی‌بندد. از سوی دیگر، در سال جام جهانی، همه فوتبالیست‌ها مدعی دعوت به کمپ هستند و این موضوع، کار یحیی گل‌محمدی را برای چیدن ترکیب اصلی و حتی لیست 18 یا 20 نفره سخت می‌کند.

 

گل‌محمدی که معتقد است هنوز نیمی از لیست او جذب تیم نشده‌اند، همین حالا با دو جین ستاره سرشناس مواجه است. بازیکنانی که همه تیم‌ها آرزوی جذب‌شان را دارند؛ علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، مهدی عبدی، گئورگ گولسیانی، سروش رفیعی، سعید صادقی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و... که هر کدام‌شان می‌توانند نتیجه یک بازی را تعیین کنند.

 

یحیی می‌گوید باز هم بازیکن می‌خواهد اما سؤال اینجاست که چند نفر از این همه ستاره باید بیرون بنشینند و چه کسانی به میدان بروند. داشتن تیم پرستاره یک حُسن است و مدیریت آن، یک چالش جدی. گل‌محمدی در فصل گذشته نشان داد در مدیریت مهره‌هایی چون رامین رضاییان، رضا اسدی، مهدی شیری، حامد لک، سیدجلال حسینی و... هم دچار مشکلاتی بود و خبرهای ضد و نقیضی در مورد ارتباط او با چند بازیکن دیگر به گوش می‌رسید؛ حال باید دید در ادامه فصل قرار است چطور با بازیکنان جدید و قدیمی تعامل کند.

 

آیا شانس بازیکنانی که قبل از حضور در پرسپولیس، ملی‌پوش بودند برای رسیدن به لیست نهایی جام جهانی، بالاست یا آنها به خاطر نیمکت‌نشینی مجبورند زندگی حرفه‌ای خود را فدای حضور در پرسپولیس کنند؟ بگذارید ببینیم یحیی قرار است چطور این چالش را مدیریت کند.

 

  ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------