عذرخواهی سرپرست پرسپولیس برای دعواهای مجازی با قلعه نویی!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیر تیم پرسپولیس به دلیل حواشی به وجود آمده روزهای گذشته که یک طرف قائله‌ها بوده، عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ افشین پیروانی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر پیرامون حواشی و تنش‌های به وجود آمده در فضای مجازی و برخی اهالی فوتبال بخاطر مباحث مطرح شده از طرف او، ابراز کرد: شاید یک سری حرف‌ها  بخاطر تعطیلی فوتبال و خانه نشین بودن عنوان شد، اما من بخاطر پست و مسؤولیتی که دارم، ابتدا باید از تیم پرسپولیس و میلیون‌ها تماشاگر دفاع کنم. اگر آن لحظه کاری کردم و حرفی زدم، بخاطر وظایفم بوده است.

 

او ادامه داد: اینکه مباحث ما به حاشیه کشیده شد، اصلا قبول ندارم. من همین جا از مردم عزیزمان عذرخواهی می‌کنم؛ شاید الفاظی به کار بردیم و حرف‌هایی زده شد که به یک سری توهین شد و به یک سری برخورد؛ شاید توقع نداشتند پیروانی این حرف‌ها را بگوید، اما من مخلص همه هستم و شاید نباید آنطور حرف می‌زدم.

 

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: اگر به من بی‌احترامی شد، من در کمال احترام، ادب و اخلاق حرف زدم. من سه سال بازیکن اخلاق شدم و با اینکه مدافع بودم، در عمرم کارت قرمز نگرفتم. احترام به بزرگتر و پیشکسوت را بلدم ولی به خودم احترام می‌گذارم تا دیگران مجبور شوند، به من احترام بگذارند. اگر بی‌احترامی شده، من از خودم دفاع کردم.

 

 احترام به بزرگتر و پیشکسوت را بلدم ولی به خودم احترام می‌گذارم تا دیگران مجبور شوند، به من احترام بگذارند. اگر بی‌احترامی شده، من از خودم دفاع کردم.

 

پیروانی عنوان کرد: در روزهای گذشته بخاطر این مسائل یارکشی شد و پیشکسوتان ما نیز حرف‌هایی زدند. پیشکسوتان بخاطر طرفداری از من زنگ تماس گرفتند، اما خدا را شاهد می‌گیرم که گفتم نمی‌خواهم هیچ‌کسی به این داستان ورود کند. به بازیکنان و پیشکسوتان گفتم وارد این موضوع نشوند. البته می‌پذیرم که کار قشنگی نبود و دستم بالاست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------