قلعه‌نویی: فقط به بازی استقلال فکر می‌کنیم



  اخبا ورزشی,خبرهای ورزشی, قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به خاطر مصاف با استقلال همه بازی‌های قبلی را فراموش کرده‌ایم و بر روی بازی‌های بعدی هم تمرکز نمی‌کنیم. 

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی در ارتباط با بازی ذوب آهن مقابل استقلال اظهار کرد: بسیار خداوند را شاکریم که روند نتیجه گیری ذوب آهن، ادامه دارد و توانستیم در بازی سخت مقابل آیزاول که در هوای بسیار سرد برگزار شد، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. با این وجود ما همه نتایج اخیر و صعود به آسیا را فراموش کرده ایم و به بازیکنانم گفته‌ام که تمام تمرکز خود را صرفاً روی دیدار با استقلال بگذارند.

 

قلعه نویی بیان کرد: بازی با استقلال یک مصاف بسیار سخت و جذاب است. دو تیم در شرایط خوب خود به مصاف همدیگر می‌روند و به نظر می‌رسد امتیازات این بازی نقشی بسیار مهم در معادلات بالای جدول داشته باشد. از همه بازیکنان ذوب آهن خواستم با نهایت تمرکز و تلاش در این مصاف حاضر شوند و بسیار امیدواریم که هر سه امتیاز این بازی در اصفهان بماند.

 

قلعه نویی در مورد وضعیت مصدومان تیمش هم گفت: اکبر ایمانی در تمرینات یکی دو روز اخیر حاضر بوده است که در مورد بازی کردن یا نکردنش متعاقبا تصمیم خواهیم گرفت و مهران درخشان مهر هم به تازگی دویدن دور زمین را آغاز کرده است که به این دیدار نمی‌رسد.

 

وی در پایان اظهار کرد: تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم یک بازی خوب را مقابل استقلال تهران به نمایش بگذاریم و از هواداران ذوب آهن  و مردم اصفهان هم می‌خواهیم تیم خودشان را در این بازی تنها نگذارند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------