جابر انصاری: نمی‌خواستم بلای جباری سرم بیاید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , جابر انصاری

 

 هافبک استقلال در گفت‌وگو با ورزش3 گفت کوه انگیزه است تا بتواند توانایی خود را در ترکیب این تیم نشان دهد.

 

جابر انصاری را می توان یکی از عجیب ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر نامید. بازیکنی که با وجود اینکه در ابتدای فصل نامش در لیست خروج استقلال قرار گرفته بود ترجیح داد با این تیم تمرین کند و در نهایت وینفرد شفر راضی شد که نام او را به لیست تیمش اضافه کند. انصاری صحبت های جذابی در مورد بازگشت به لیست استقلال انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 

رفت و برگشت تو به استقلال عجیب نبود؟

راستش را بخواهید شرایط من خاص بود اما در نهایت بسیارخوشحالم که به لیست برگشتم و دوباره می توانم پیراهن تیمی که دوستش دارم را برتن کنم.

 

چطور حاضر شدی با تیم فقط تمرین کنی و به تیم های دیگر نروی؟

همانطور که گفتم شرایط من با بازیکنان دیگر فرق داشت چراکه همان اول به بازیکنی مثل بهنام برزای گفتند که او را نمی خواهند اما چنین حرفی را به من نزدند. در واقع من وقتی متوجه شدم که جایی در لیست تیم ندارم که پیشنهادهای خوبم از دست رفته بود و فقط چند تیم پایین جدولی مانده بودکه می توانستم به آنها قرارداد ببندم.

 

 ولی در همان پایان فصل خیلی از رسانه ها گمانه زنی کردند که تو را نمی خواهند؟

اصلا چنین چیزی نیست. یادم هست که روز شنبه چند ماه پیش بود که یک خبرنگار به من زنگ زد و گفت که پندار توفیقی به من گفته است که تو را نمی خواهد، من به آن خبرنگار گفتم چطور است که به مدیربرنامه های من یک چیز می گویند و به شما چیز دیگری. واقعا بعد از پایان فصل حرفی در مورد جدایی من نبود و من هم زمانی متوجه شدم در لیست این تیم جایی ندارم که دیگر فرصتی برای انتخاب تیم نبود.

 

یعنی تمرین کردن با استقلال را به بازی ترجیح دادی؟

من زمانی که متوجه شدم در لیست تیم نیستم، به دفتر آقای افتخاری رفتم و گفتم باشد اگر من را نمی خواهید یک نامه رسمی بزنید که بعدا من دچار مشکل نشوم. نمی خواستم بلایی که سر مجتبی جباری آمد بر سر من هم بیاید؛ چراکه اگر من تمرین نمی کردم می توانستند بگویند که تو با تیم نبوده ای و برای من مشکل درست کنند به همین دلیل هم تا وقتی نامه ای به من داده نشد، من سر تمرین حضور پیدا کردم.

 

واکنش افتخاری به صحبت هایی که با او داشتی چه بود؟

آقای افتخاری یک بار با من صحبت کردند و گفتند پیشنهادهایت را بیاور تا به تو رضایتنامه بدهیم اما من به او گفتم که قرارداد دارم و دلیلی ندارد این کار را بکنم. همانطور که گفتم از آقای افتخاری درخواست کردم نامه عدم نیاز بدهند تا فردا برای من مشکلی درست نشود و ایشان بعد از این صحبت ها دیگر من را به دفترش راه نداد و هر وقت هم که به باشگاه مراجعه می کردم می گفتند جلسه است. با این شرایط من مجبور شدم در تمرین حاضر شوم. البته این را هم بگویم که تمرین کردن با استقلال با ارزش تر از بازی کردن برای خیلی از تیم های دیگر است.

 

چطور شد که دوباره نامت به لیست استقلال اضافه شد؟

خودتان می دانید که من در تمرینات شرکت می کردم ولی برای اردوی ترکیه بلیتی برایم تهیه نشد. اما وقتی که آقایان خطیر و فتحی روی کار آمدند من با آنها صحبت کردم و قبول کردند که دوباره نامم به لیست استقلال اضافه شود و بی نهایت از این اتفاق خوشحالم.

 

این درست است که مبلغ زیادی از قراردادت را کم کردی که در این تیم بمانی؟

بله، این درست است. من یکسری از مبالغی که در قراردادم بود را به حالت آپشن درآوردم تا در صورتی که آنها را برآورده کردند بتوانم پولم را بگیرم. دوست دارم هواداران بدانند که چقدر دوست داشتم در استقلال بمانم و به همین دلیل انگیزه زیادی دارم که مثل دو سال اول برای استقلال خوب بازی کنم.

 

فکر می کنی شفر اعتقادی به بازی تو دارد؟

بعد از اینکه نام من به لیست اضافه شد آقای شفر با من صحبت کردند و گفتند که دیده است که چقدر در این مدت با وجود آنکه قرارداد نداشتم  خوب تمرین کردم، ایشان به من گفتند اگر همین قدر خوب کار کنی و با قدرت به تمرینات ادامه دهی به طور قطع نامت به ترکیب استقلال دوباره اضافه می شود.

 

به نظرت برای فصل جدید با این همه هافبک بازی به تو می رسد؟

راستش را بخواهید من با کلی انگیزه به این تیم برگشتم و واقعا ثانیه شماری می کنم یک بار دیگر پیراهن استقلال را برتن کنم. آماده ام حتی اگر شده دو یا سه دقیقه هم بازی کنم و تمام توانم را بگذارم تا آقای شفر از عملکردم راضی باشد.

 

و سوال آخر؛ فکر می کنی استقلال می تواند در دوحه شکست 3 بر یک برابر السد را جبران کند؟

چرا نشود! فوتبال است و من انگیزه بازیکنان را که در تمرینات می بینم مطمئنم چیزی برای این تیم غیرممکن نیست. ما استقلال ایران هستیم و همه بازیکنان هم قسم شدند از نام ایران دفاع کنند و ان شاالله دوشنبه هفته آینده نتیجه ای می گیریم که در تاریخ فوتبال ایران ثبت شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------