فتح‌الله‌زاده: وزیر قبل افرادی در حد تیم محلات را مدیرعامل استقلال کرد



 علی فتح‌الله‌زاده,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفت‌و‌گویی متفاوت پرده از برخی اتفاقات برداشته که در دوران وزارت سلطانی‌فر در دولت قبل استقلال را در بن‌بست نتیجه‌گیری قرار داده بود.

 

فتح‌الله‌زاده گرایش سلطانی‌فر به پرسپولیس را یکی از دلایل قهرمانی‌های پی‌درپی پرسپولیس می‌داند:«من نمی‌گویم همه موفقیت‌های پرسپولیس در سال‌های گذشته به این دلیل بوده، اما بی‌تأثیر نبودند. شما قبول کنید وقتی از فدراسیون گرفته تا آنهایی که دخیلند، می‌بینند وزیر ورزش طرفدار پرسپولیس است، هوای آن تیم را دارند چون اگر اشتباه کنند ممکن است مورد بازخواست قرار بگیرند. بعضی‌ها هم برای چاپلوسی ممکن بود بدون اطلاع وزیر کارهایی انجام بدهند. اما باز هم عرض می‌کنم اینها بی‌تأثیر نبوده است.

 

من ایراد را در آن‌ نقطه‌ای می‌بینم که مدیران بسیار ضعیفی در رأس قرار گرفتند. مدیرانی که در حد محلات هم نبودند که ناگهان مدیرعامل باشگاه استقلال شدند و از دست وزیر سابق حکم گرفتند.» فتح‌الله‌زاده سپس به چک‌هایی که برخی بازیکنان به دست شرخر دادند و او را مجبور به فروش املاکش کردند، اشاره دارد:«من چندین چک دارم که نگه داشتم و نمی‌توانم پیگیری کنم. چند چک اما هست که برای دیگران است و متعلق به استقلالی‌ها است. صحبتی با آقای آجورلو کردم تا این افراد بتوانند حقوق‌شان را دریافت کنند.

 

 این چک‌ها در زمان من بوده و باید بپردازم. متأسفانه دو تن از بازیکنان ما چک‌های من را به شرخر دادند.» مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در ادامه صحبت‌هایش به نکات عجیبی اشاره کرد که بسیار تأمل‌برانگیز است:«من مجبور شدم به خاطر شکایت آن بازیکن، ساختمان مرکزی‌ام در خیابان لارستان را به خاطر 5 میلیارد تومان بفروشم. آن ساختمان را به محضی که فروختم 10 میلیارد تومان ضرر کردم و حالا قیمت آن 60 میلیارد تومان است و من دیگر نمی‌توانم چنین بنایی را بخرم. جالب است آن بازیکنی را که چنین کاری انجام داد، آقای مظلومی نمی‌خواست. اضافه هم بود. آقای مظلومی گفته بود من این بازیکن را نمی‌خواهم. اما من گفتم این بازیکن برای ما زحمت کشیده است و گفتم شما این بازیکن را بگیرید. اضافه هم گرفتیم اما همان بازیکن رفت و چک من را به شرخر داد و مجبورم کرد اموالم را به خاطر باشگاه استقلال بفروشم. فدای سر استقلال. باید الان با قهرمانی استقلال بخندیم و شاد باشیم.

 

 باید بچه‌ها، مدیران و فرهاد مجیدی و دستیارانش را تشویق کنیم و شاد باشیم. این روزها برای استقلال روزهای شادی است و من دوست ندارم به آن مسائل بپردازم.» فتح‌الله‌زاده در پایان صحبت‌هایش به تمجید از مدیران و مربیان استقلال پرداخت:«در این پیروزی بزرگ که بدون باخت به دست آمده و از نظر من قهرمانی استقلال به خاطر نباختن تا این جای فصل ارزش و منزلت بسیاری دارد، همه ارکان باشگاه نقش مهمی داشتند و من از آقای آجورلو و مجیدی به خاطر اینکه هواداران را شاد کردند، متشکرم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------