تصاویر آخرین وداع بهرام شفیع با جام‌جم



نماز میت پسرخاله پدری را سید حسن خمینی خواند 

  مراسم تشییع بهرام شفیع در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ بهرام شفیع با سابقه چهار دهه حضور در صداوسیما و اجرای قدیمی‌ترین برنامه ورزشی پس از انقلاب، و ریاست فدراسیون هاکی برای مردم و اهالی ورزش چهره شناخته شده ای بود. پیکر این مجری مردمی که عصر سه‌شنبه بر اثر حمله قلبی درگذشت، با حضور تعداد زیادی از چهره های تلویزیونی و ورزشکاران در مسجد بلال صداوسیما تشییع شد. سیدحسن خمینی، عادل فردوسی‌پور، پرویز مظلومی و... از چهره های مطرحی بودند که در تشییع این مجری و گزارشگر تلویزیون حضور داشتند.

 

سید حسن خمینی بر پیکر پسرخاله پدری نماز میت خواند و علی عسگری رئیس رسانه ملی در این مراسم امیراقبال را در اعوش گرفت و به همسر شفیع تسلیت گفت. پیکر مرجوم بهرام شفیع  برای خاکسپاری به   امام‌زاده های باق فیض که بر اساس وصیت مرحوم بوده است ، منتقل شد.

 

شفیع که بسیاری از ما با او خاطرات تلخ و شیرین زیادی داشتیم ، دو شب قبل بر اثر ایست قلبی در بیمارستان بهمن تهران جان باخت.

 

این مجری قدیمی به دلیل قانون بازنشستگی باید بزودی از برنامه «ورزش و مردم » و فدراسیون هاکی جدا می شد و پسرش امیراقبال و البته برادرش بیژن شفیع خراسانی گفته بودند او 72 ساعت تلخ و پر استرس را قبل از فوت سپری کرد.

 

سید حسن خمینی با حضور در مسجد بلال صدا و سیما نماز میت را بر پیکر پسرخاله پدرش خواند.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ مراسم آخرین وداع با بهرام شفیع با حضور روسای رسانه ملی و نوه امام خمینی برگزار شد. بهرام شفیع خواهر زاده بانو ثقفی ، همسر امام راحل بود و در روز سوگش ، سید حسن خمینی به نیابت از خانواده ، نماز میت را برای پسرخاله پدرش اقامه کرد.

 

روحش شاد و یادش گرامی...

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وداع بهرام شفیع

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وداع بهرام شفیع

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وداع بهرام شفیع

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وداع بهرام شفیع

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------