بیرو امضا نکرده، با شهباززاده و رفیعی مذاکره مالی نشده



بیرو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 هرچند ناکامی پرسپولیس در لیگ برتر و عدم دستیابی این تیم به ششمین قهرمانی پیاپی کام هواداران این تیم را تلخ کرده اما آنها با امیدواری زیاد اخبار نقل‌وانتقالات باشگاه محبوب‌شان را دنبال می‌کنند و امیدوارند پرسپولیس در فصل جدید در یارگیری موفق عمل کند. با وجود اینکه برخی بازیکنان قدیم و فعلی فوتبال از توافق برخی از بازیکنان با پرسپولیس خبر می‌دهند اما باشگاه پرسپولیس اصرار دارد هیچ اتفاقی رخ نداده است.

 

روزنامه  فرهیختگان  نگاهی انداخته به آخرین اتفاقات نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس و البته سعی کرده اخباری را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار دهد که بیشتر به واقعیت نزدیک باشد.

 

بیرانوند هنوز امضا نکرده

با وجود اینکه محسن فروزان دروازه‌بان تیم گل‌گهر سیرجان خبر از توافق نهایی و قرارداد 3 ساله علیرضا بیرانوند با پرسپولیس را در یک مصاحبه اعلام کرد اما خبردار شدیم هنوز هیچ قراردادی میان طرفین امضا نشده است. توافقات بر سر مسائل مالی انجام شده اما هنوز بر سر برخی مسائل مذاکرات ادامه دارد. البته شواهد حاکی از آن است که به‌زودی قرارداد امضا شده و عکس یادگاری این بازگشت منتشر می‌شود.

 

منشا در لیست ثانویه پرسپولیس؟

مشخص نیست منبع خبر مذاکره پرسپولیس با گادوین منشا کجا بوده اما مطلع شدیم که نام این بازیکن در لیست ثانویه یحیی گل‌محمدی قرار دارد و جذب این بازیکن اولویت اول پرسپولیس نیست. البته حواشی که قبلا این بازیکن در پرسپولیس ایجاد کرد و حضور مستقیمش در استقلال می‌تواند مانع مذاکره پرسپولیس با این بازیکن شود. گفته می‌شود فعلا پرسپولیسی‌ها دنبال جذب این بازیکن نیستند. مهاجم مس رفسنجان در فصلی که گذشت 14 گل برای تیمش به ثمر رساند و همین موضوع باعث شد تا موضوع بازگشت این بازیکن به پرسپولیس بر سر زبان‌ها بیفتد. البته این بازیکن در نیم‌فصل 97 توسط برانکو از پرسپولیس کنار گذاشته شد تا او مستقیم راهی استقلال شود.

 

شهباززاده و رفیعی مذاکره مالی نکرده‌اند

دوباره خبر مذاکره پرسپولیس با سجاد شهباززاده و سروش رفیعی دو بازیکن سپاهان منتشر شده است. درمورد رفیعی دو سه سالی است که چنین خبری منتشر می‌شود. موضوع پرسپولیسی شدن سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان هم اولین بار در ابتدای فصل جاری و برای پر کردن جای خالی شهریار مغانلو مطرح شد که درنهایت این بازیکن با سپاهان تمدید قرارداد کرد تا با شهریار مغانلو مهاجم فصل قبل پرسپولیس زوج خط حمله سپاهان را تشکیل دهند و البته کاری هم از پیش نبرند! حال دوباره خبر رسیده که یحیی خواستار حضور شهباززاده در پرسپولیس شده است. شنیدیم ایجنت هر دو بازیکن اعلام آمادگی کرده تا با پرسپولیس وارد مذاکره شوند. اما برخلاف اخبار منتشرشده در مورد حصول توافق هیچ اتفاقی نیفتاده و اصلا مذاکره‌ای نشده که بحث مالی‌اش بخواهد مطرح شود! یعنی خلاصه‌اش می‌شود هیچ خبری فعلا نیست تا مذاکرات حالت رسمی به خودش بگیرد. دیروز اخباری منتشر شد که نشان می‌دهد رفیعی از گل‌گهر هم پیشنهاد دریافت کرده است.

 

زکی‌پور منتفی است؟

در اینکه نام میلاد زکی‌پور مدافع چپ تیم گل‌گهر سیرجان در لیست خرید موردنظر یحیی گل‌محمدی قرار دارد هیچ شکی نیست اما به خاطر سابقه آبی‌پوش بودنش و البته استوری‌هایی که در حمایت از استقلال و ضدپرسپولیس منتشر می‌کرد سخت مورد خشم و غضب هواداران پرسپولیس قرار گرفت و به همین دلیل خبری منتشر شد که به خاطر ناراحتی هواداران این تیم مذاکره پرسپولیس با این بازیکن منتفی شده است. اما از گوشه و کنار شنیدیم که این مذاکرات کامل منتفی نشده و احتمال دارد که پرسپولیسی‌ها بار دیگر با مدیر برنامه این بازیکن مذاکراتی داشته باشند. ظاهرا عملکرد این بازیکن مورد تایید یحیی گل‌محمدی بوده و علاقه‌مند است او را در تیم خود داشته باشد.

 

اول تمدید ملی‌پوشان

باشگاه پرسپولیس می‌گوید اولویت تمدید قرارداد بازیکنان تیم با ملی‌پوشان است. بعد از تمدید قرارداد مهدی ترابی نوبت به میلاد سرلک و احسان پهلوان رسیده تا قرارداد آنها را تمدید کنند. گفته می‌شود بعد از تمدید قرارداد این نفرات باشگاه به سراغ رامین رضاییان خواهد رفت تا برای تمدید قرارداد این بازیکن اقدام کند. از طرفی قرار است درمورد سیدجلال حسینی هم با این بازیکن و یحیی گل‌محمدی هم هماهنگی لازم صورت بگیرد تا بعد درمورد تمدید قراردادش تصمیم‌گیری لازم صورت بگیرد.

 

شانس گل‌گهر و استقلال بیشتر از پرسپولیس

این روزها خبر تمایل پرسپولیس به جذب سعید صادقی، وینگر گل‌گهر سیرجان به گوش می‌رسد. اما بررسی‌های بیشتر نشان داده شانس خود گل‌گهر برای حفظ این بازیکن زیاد است. البته استقلال هم تلاش‌هایی برای جذب این بازیکن کرده و این احتمال وجود دارد که درصورت عدم توافق با گل‌گهر، این بازیکن راهی تیم آبی‌پوش پایتخت شود. به نظر می‌رسد موضوع پرسپولیسی شدن این بازیکن را باید منتفی بدانیم.

 

مهاجم پرسپولیس آفر رسمی ندارد؟

هر چند گفته می‌شود مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس از تیم بواویستا پرتغال پیشنهاد دارد اما شنیدیم این بازیکن هنوز پیشنهاد رسمی‌ای از هیچ تیم خارجی دریافت نکرده و اصطلاحا آفری به دست باشگاه پرسپولیس نرسیده است. گفته می‌شود احتمال جدایی عبدی از پرسپولیس زیاد نیست. البته این بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارد و ظاهرا بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که شانس جدایی را(در صورت دریافت مبلغی در حدود 400 هزار دلار) به عبدی جوان می‌دهد.

 

تکلیف این چند بازیکن چه می‌شود؟

اسم چند بازیکن دیگر هم برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است. سعید عزت‌اللهی با وجود داشتن قرارداد با تیم وایله بلد کلوب بلژیک یک فصل دیگر قرارداد دارد و حضورش در پرسپولیس به همین راحتی نیست و هزینه‌اش سنگین می‌شود. می‌گویند محمد خدابنده‌لو، هافبک دفاعی ذوب‌آهن هم موردتوجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است. البته این بازیکن سهمیه محسوب می‌شود و پرسپولیسی‌ها هنوز برای پر کردن لیست خود تصمیم نهایی را نگرفته‌اند و مطرح شدن نام او می‌تواند بازارگرمی هم باشد. سامان فلاح، مدافع پیکان بازیکن دیگری است که می‌گویند پرسپولیس و یحیی خواهان جذب او هستند. البته این بازیکن 21 ساله بیشتر موردتوجه استقلالی‌ها قرار دارد و ممکن است مطرح شدن اسمش برای پرسپولیس هم بازارگرمی تلقی شود.

 

یک لشکر بازیکن برای پرسپولیس؟

باشگاه می‌گوید 6 بازیکن بیشترنمی‌تواند جذب کند. اکثر نفرات این تیم هم که گفته می‌شود احتمال جدایی‌شان از پرسپولیس زیاد است دارای قرارداد هستند و جدایی‌شان به این راحتی نیست! حال سوال اینجاست نام این همه بازیکن چطور برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است. مگر پرسپولیس چند نفر از این همه بازیکن را می‌تواند جذب کند. اگر پول لازم را داشته باشد نیازی ندارد که نام این همه بازیکن را برای جذب مطرح کند. اگر هم پول ندارد چطور می‌خواهد شرایط حضور ستاره‌های لیست را(ازجمله احمد نوراللهی) فراهم کند و نیازی به لیست دوم و سوم نداشته باشد. به نظر می‌رسد باید بیشتر صبر کنیم و ببینیم چند نفر از این بازیکنان درنهایت پیراهن پرسپولیس را برتن می‌کنند و چند نفر به اسم پرسپولیس صاحب آفرهای خوب از تیم‌های دیگر می‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------