سلطانی‌فر: قانون بازنشسته‌ها را تحت هر شرایطی اجرا می کنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , سلطانی‌فر
وزیر ورزش و جوانان گفت: در فدراسیون داشتیم کسی که 30 سال رئیس فدراسیون بود ولی یک رئیس جوان گذاشتیم. به مرور نسل جدید هم وارد مدیریت ورزش هم می‌شوند.

سلطانی‌فر: قانون بازنشسته‌ها را تحت هر شرایطی اجرا می کنیم 

به گزارش فارس، مسعود سلطانی‌فر با بیان اینکه 45 سال است رویدادهای ورزشی ایران را پیگیری می‌کند گفت: اطلاعات ملکه ذهن من شده و ورزش را همیشه جدی پیگیری می‌کردم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا ورزش می‌کند یا خیر، گفت: من در هفته 3 تا 4 جلسه ورزش می‌کنم، تنیس و شنا هم انجام می‌دهم. البته من یک راکت تنیس دارم که معمولا در هفته بازی می‌کنم.

 

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه آیا هزینه های ترمیم استادیوم آزادی بر عهده وزارت است یا خیر، گفت: بله این هزینه ها بر عهده وزارت است، یک تیم اجرایی هم از شرکت توسعه گذاشتیم. امیدوارم شرایط برای بازی فینال هم مهیا شود و ان شاالله یک جشن 100 هزار نفری بگیریم و نماینده ایران هم به موفقیت برسد.

 

سلطانی‌فر در خصوص جوانگرایی در مدیران ورزشی گفت: ما جوانگرایی را از زمانی که کار را در دست گرفتیم شروع شد. در فدراسیون هم داشتیم کسی که 30 سال رئیس فدراسیون بود ولی یک رئیس جوان گذاشتیم. در ادارات کل هم این کار را انجام دادیم. به مرور نسل جدید هم وارد مدیریت ورزش هم می‌شوند.

 

وی در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال و والیبال هم شامل این جوانگرایی خواهد شد یا خیر گفت: ما قانون را تحت هر شرایطی اجرا می‌کنیم.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------